|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Pn, 2 paź o 15:57, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Gaspari MYOFUSION Advanced Protein; 3 flavour sample serving sachet combos

Stan:
Nowy
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 19
Cena:
GBP 8,99
Około45,30 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Newtownabbey, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 331929382844
Ostatnia aktualizacja: 30-09-2017 11:36:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Brand
Gaspari
Product
MYOFUSION Adavnced Protein
Product Form
Powder
Suitable For
Vegetarians
Supply
Less Than 1 Month
Expiry Date
Jun 2017
Model
Gaspari Myofusion
Country/Region of Manufacture
United States
When to Take
Post-Workout
Activity
Bodybuilding, Fitness, Gym & Training, Weight Lifting

Informacje o firmie

Mitukai Mall
Mitukai Mall
6 Burnet Avenue
Newtownabbey
Antrim
BT37 0XT
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT27671439570
:skaF27671439570
:liam-Emoc.erifbsc@nimda
Warunki prowadzenia sprzedaży
As per UK legislation.
 
Cancellations & Returns Policy
 
We are very confident that you will be happy with products purchased from Assault Battalion however there are rare occasions that you may need to return an item. All our orders are pre-checked and carefully packaged but in the unlikely event that there is a problem with your order please contact us immediately so that we can resolve the issue (you must contact us within 48 hours). You must first send us pictures and any other information we require before we can proceed with any replacement or refund.
 
We will of course happily accept returns for faulty items, or items that have been sent in error. Unless stated it is the customers responsibility to pay any return postage costs. Please be aware that unfortunately we are not able to accept returns on the grounds that you do not like the flavour / taste of the product. This is because the item will have been opened and is not in a fit resale condition. Further to our returns policy if you change your mind about wanting the product or wish to cancel your order for any reason after it has been shipped you may do so by first informing us you wish to return the item within 14 days and then return it in its original condition (unopened and sealed) at your own cost (we recommend shipping with insurance to protect against any potential loss in transit, and to keep the certificate of posting for your records). We will then issue a full refund of the item minus our shipping and handling costs of £5. We endeavour to do the best for our customers so if you have any issues with your order please contact us and we will do our best to make it right.
 
Further to the returns policy, due to a small minority of previous cases before a return is accepted we will now need to see pictures of goods and then have the return back for inspection before we can send out a replacement or refund. We will be entitled to deny refunds or replacements if...
 
- We find that supposed ‘unopened’ goods have been opened
 
- The incorrect item is returned
 
- Damage to items appears deliberately caused.
 
- If a damaged item is returned, the amount of containing product must be at a level befitting the damage to packaging. i.e. if you return a near empty bag of protein with minimal damage to the bag we will not refund or replace.
 
We are more than fair and for genuine returns please be assured we are not difficult in resolving problems. We are however on to customers out there who are in the business of abusing return policies for their own gain.
 
Such scammers/thieves and fraudsters will be;
1) reported to Ebay
2) reported to Action Fraud
3) reported to Paypal
4) reported to other sellers
5) named and shamed on a public website, including their full details, address, names, telephone numbers, etc., etc.
 
Get the hint?
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.