Jeśli jesteś kupującym lub chcesz przedstawić opinię na temat innych zasad, produktów lub usług eBay, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszych kanałów pomocy.
Jak złożyć skargę
Aby złożyć skargę dotyczącą płatności, wybierz poniżej przycisk Kontakt z nami. Skargi dotyczące płatności są m.in. związane z opóźnieniami w wypłacie środków, wstrzymanymi wypłatami lub weryfikacją konta.
Skontaktuj się z namiMożesz także skontaktować się z nami pocztą tradycyjną pod adresem podanym poniżej:
eBay S.à.r.l.
22-24, Boulevard Royal
L-2449 Luksemburg
Rozpatrywane będą tylko skargi przesłane pocztą lub przy użyciu przycisku Kontakt z nami. Nie rozpatrujemy skarg dotyczących usług płatności złożonych za pośrednictwem mediów społecznościowych, stron społeczności lub innych kanałów niewymienionych w tym miejscu.
Po złożeniu skargi
Odpowiemy na Twoją skargę w ciągu 10 dni roboczych od daty pierwszego kontaktu z nami. Jeśli do tego czasu nie rozstrzygniemy sprawy, wyślemy Ci ostateczną odpowiedź pocztą e-mail nie później niż miesiąc od daty złożenia skargi.
Po naszej odpowiedzi
Jeśli nie satysfakcjonuje Cię nasza decyzja, przekażemy Ci instrukcje pozwalające skontaktować się z kadrą zarządzającą eBay S.á.r.l. Jeśli ostateczna odpowiedź od kadry zarządzającej eBay S.á.r.l. nie rozwiąże kwestii skargi, możesz skontaktować się z Komisją Nadzoru Sektora Finansowego (Commission de Surveillance du Secteur Financier, CSSF) w ciągu roku od daty złożenia reklamacji w eBay S.á.r.l. Więcej informacji o tym, jak skontaktować się z CSSF, znajdziesz na stronie CSSF – otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie.