- Uzyskanie pomocy w sprawie przedmiotu, który nie dotarł
Większość zakupów jest objętych Gwarancją zwrotu pieniędzy eBay. Jeśli nie otrzymasz przedmiotu, upewnimy się, że otrzymasz zwrot pieniędzy lub inny egzemplarz tego samego przedmiotu.
Artykuł na 4 min - Śledzenie przedmiotu
Gdy sprzedawca doda informacje o śledzeniu przesyłki, możesz online śledzić drogę przesyłki do Twojego adresu wysyłkowego.
Artykuł na 1 min - Sprawdzanie statusu prośby dotyczącej zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli powiadomiłeś(łaś) sprzedawcę, że zamówienie nie dotarło lub przedmiot jest niezgodny z opisem, możesz sprawdzić status swojej prośby w trakcie jej rozpatrywania.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących, jak poprosić eBay o pomocJeśli zwrócisz się do sprzedawcy z prośbą o rozwiązanie problemu i sprzedawcy nie uda się tego zrobić w ciągu 3 dni roboczych, możesz poprosić nas o pomoc.Artykuł na 1 min
- Informacje dla kupujących o odwoływaniu się od decyzji eBay w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli poprosiłeś(łaś) nas o pomoc w rozwiązaniu problemu między Tobą a sprzedawcą, ale nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać i dostarczyć nam nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.
Artykuł na 2 min
- Zwrot przedmiotu w zamian za zwrot pieniędzy
Jeśli przedmiot dotrze uszkodzony, jest niezgodny z opisem w ofercie sprzedaży lub jest niewłaściwy, możesz go zwrócić w zamian za zwrot pieniędzy. Jeśli zmienisz zdanie i chcesz odesłać przedmiot, możesz zapytać sprzedawcę, czy przyjmie zwrot.
Artykuł na 4 min - Sprawdzanie statusu prośby dotyczącej zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli powiadomiłeś(łaś) sprzedawcę, że zamówienie nie dotarło lub przedmiot jest niezgodny z opisem, możesz sprawdzić status swojej prośby w trakcie jej rozpatrywania.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących, jak poprosić eBay o pomocJeśli zwrócisz się do sprzedawcy z prośbą o rozwiązanie problemu i sprzedawcy nie uda się tego zrobić w ciągu 3 dni roboczych, możesz poprosić nas o pomoc.Artykuł na 1 min
- Informacje dla kupujących o odwoływaniu się od decyzji eBay w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli poprosiłeś(łaś) nas o pomoc w rozwiązaniu problemu między Tobą a sprzedawcą, ale nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać i dostarczyć nam nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących o wysyłce zwrotnej
Istnieje kilka sposobów na odesłanie przedmiotu do sprzedawcy. To, kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej, zależy od warunków zwrotów sprzedawcy i przyczyny zwrotu.
Artykuł na 2 min - Informacje dla użytkowników niezarejestrowanych, jak uzyskać pomoc po zakupie
Jeśli przedmiot nie dotarł, jest wadliwy lub był uszkodzony w chwili dostawy albo chcesz go po prostu zwrócić, powiadom sprzedawcę, aby mógł Ci w tym pomóc. Jeśli nie możesz rozwiązać problemu ze sprzedawcą, zawsze możesz zwrócić się o pomoc do nas.
Artykuł na 3 min
- Udzielanie pomocy kupującemu, który nie otrzymał przedmiotu
Jeśli kupujący nie otrzyma przedmiotu, ma prawo do zwrotu pieniędzy, chyba że podasz informacje o śledzeniu przesyłki, z których wynika, że przedmiot został dostarczony.
Artykuł na 3 min - Informacje dla sprzedawców, jak obsługiwać prośby o zwrot
Jeśli kupujący zmieni zdanie na temat zakupu, możesz zdecydować, czy zaakceptować zwrot. Jeśli jednak przedmiot dotrze uszkodzony, jest niezgodny z opisem w ofercie sprzedaży lub kupujący otrzyma niewłaściwy przedmiot, musisz zaakceptować zwrot.
Artykuł na 6 min - Informacje dla sprzedawców, jak poprosić eBay o pomoc
Jeśli kupujący powiadomi Cię o problemie z zakupem i nie możesz go rozwiązać w ciągu 3 dni roboczych, możesz poprosić nas o pomoc.
Artykuł na 2 min - Informacje dla sprzedawców, jak odwołać się od naszej decyzji w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotuJeśli zostaliśmy poproszeni o pomoc w rozwiązaniu problem między Tobą a kupującym, lecz nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać i dostarczyć nam nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.Artykuł na 2 min
- Zwracanie pieniędzy kupującym
Jest kilka sposobów wysyłania zwrotu pieniędzy w zależności od sytuacji. Zwroty pieniędzy może wysyłać sprzedawca lub eBay.
Artykuł na 2 min - Obsługa sporów dla płatności
Jeśli kupujący otworzy spór dla płatności, możesz go zaakceptować lub zakwestionować na podstawie istniejących dowodów.
Artykuł na 3 min - Informacje dla sprzedawców o wysyłce zwrotnej
To, kto płaci za wysyłkę zwrotną, zależy od przyczyny zwrotu i Twoich warunków zwrotów.
Artykuł na 4 min - Określanie warunków zwrotów
Aby oszczędzić czas podczas zarządzania prośbami o zwrot, możesz ustawić reguły automatycznego akceptowania zwrotów lub wysyłania natychmiastowych zwrotów pieniędzy.
Artykuł na 2 min