Chcesz odwołać się od naszej decyzji w swojej sprawie? Przeczytaj artykuł dla sprzedawców o odwoływaniu się od naszej decyzji w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Automatyczne usuwanie problemów z transakcjami
Pełna lista sytuacji, w których problemy z transakcjami są usuwane automatycznie, znajduje się na stronie z Zasadami dotyczącymi poziomu obsługi sprzedawcy i usuwania problemów z transakcjami.
W przypadku wystąpienia takich okoliczności problem zostanie usunięty z Twojego konta w ciągu 72 godzin, nie musisz się zatem kontaktować z nami w tej sprawie.
Wskazówka
Raport o problemach z transakcjami — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie zawiera szczegóły dotyczące ewentualnych problemów.
Odwołanie w sprawie problemu z transakcją
Gdy Twój problem z transakcją nie może zostać usunięty automatycznie, skontaktuj się z nami, aby się odwołać, jeśli:
- Kupujący otworzył prośbę przez pomyłkę
- Przesłano numer przesyłki, który wskazuje, że skan nadania został wykonany w czasie na wysłanie przesyłki
- Przesłano numer przesyłki, który wskazuje, że przedmiot został dostarczony na adres podany przez kupującego do podanej szacowanej daty dostawy. Jeśli łączny koszt zamówienia (łączna liczba przedmiotów, koszt wysyłki i podatek) wynosi 550 EUR lub więcej, wymagane jest potwierdzenie odbioru podpisem
- Masz dowód dostarczenia zwróconego przedmiotu na niewłaściwy adres