Artykuł na 2 min

Odwołanie w sprawie problemu z transakcją

Jeśli problem z transakcją na Twoim koncie kwalifikuje się do usunięcia, usuniemy go automatycznie w ciągu 72 godzin. Jeśli problem z transakcją nie zostanie usunięty automatycznie, możesz odwołać się w zależności od okoliczności.

Automatyczne usuwanie problemów z transakcjami

Pełna lista sytuacji, w których problemy z transakcjami są usuwane automatycznie, znajduje się na stronie z Zasadami dotyczącymi poziomu obsługi sprzedawcy i usuwania problemów z transakcjami.

W przypadku wystąpienia takich okoliczności problem zostanie usunięty z Twojego konta w ciągu 72 godzin, nie musisz się zatem kontaktować z nami w tej sprawie.

Wskazówka
Raport o problemach z transakcjami — otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie zawiera szczegóły dotyczące ewentualnych problemów. 

Odwołanie w sprawie problemu z transakcją

Gdy Twój problem z transakcją nie może zostać usunięty automatycznie, skontaktuj się z nami, aby się odwołać, jeśli:

  • Kupujący otworzył prośbę przez pomyłkę
  • Przesłano numer przesyłki, który wskazuje, że skan nadania został wykonany w czasie na wysłanie przesyłki
  • Przesłano numer przesyłki, który wskazuje, że przedmiot został dostarczony na adres podany przez kupującego do podanej szacowanej daty dostawy. Jeśli łączny koszt zamówienia (łączna liczba przedmiotów, koszt wysyłki i podatek) wynosi 550 EUR lub więcej, wymagane jest potwierdzenie odbioru podpisem
  • Masz dowód dostarczenia zwróconego przedmiotu na niewłaściwy adres

Jeśli problem pojawi się z powodu okoliczności określonych w Zasadach dotyczących poziomu obsługi sprzedawcy i usuwania problemów z transakcjami, usuniemy go automatycznie w ciągu 72 godzin.

Czy ten artykuł był pomocny?

Pokrewne tematy pomocy