Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes By Marieke d

baham_books
  • (2341440)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 4,31
Około22,11 zł
Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 46,11 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 2 paź a Wt, 15 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125635348438
Ostatnia aktualizacja: 27-09-2024 03:00:55 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradox
ISBN
9780803959705
Publication Year
1997
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
Item Height
228 mm
Author
Marieke De Mooij
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
Subject
Advertising
Item Weight
540 g
Item Width
152 mm
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

Describing the characteristics of a global brand, this study looks at how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception of advertising. The author presents a knowledge base of cultural strategies - a structure to understand the consequences of culture and cultural diversity for marketing and advertising. His application of Geert Hofstede's 5-D model to marketing and advertising is a central theme in this book. Examples are drawn from around the world including: Belgium; China; France; Germany; Italy; Japan; Korea; Netherlands; Poland; Sweden; UK; USA; and other countries of the Asia Pacific rim.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9780803959705
eBay Product ID (ePID)
87848503

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
Publication Year
1997
Subject
Advertising
Type
Textbook
Author
Marieke De Mooij
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
228 mm
Item Weight
540 g
Item Width
152 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Marieke De Mooij

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,5 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 053 514)