Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes By Marieke d
GBP 4,31
Około22,11 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 46,11 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 2 paź a Wt, 15 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125635348438
Ostatnia aktualizacja: 27-09-2024 03:00:55 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradox
- ISBN
- 9780803959705
- Publication Year
- 1997
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
- Item Height
- 228 mm
- Publisher
- SAGE Publications INC International Concepts
- Subject
- Advertising
- Item Weight
- 540 g
- Item Width
- 152 mm
- Number of Pages
- 336 Pages
O tym produkcie
Product Information
Describing the characteristics of a global brand, this study looks at how advertising adds value to brands, the concept of culture and culture's consequences for values and motivation in advertising, and how culture influences perception of advertising. The author presents a knowledge base of cultural strategies - a structure to understand the consequences of culture and cultural diversity for marketing and advertising. His application of Geert Hofstede's 5-D model to marketing and advertising is a central theme in this book. Examples are drawn from around the world including: Belgium; China; France; Germany; Italy; Japan; Korea; Netherlands; Poland; Sweden; UK; USA; and other countries of the Asia Pacific rim.
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9780803959705
eBay Product ID (ePID)
87848503
Product Key Features
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes
Publication Year
1997
Subject
Advertising
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
228 mm
Item Weight
540 g
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 053 514)
- 8***e (38)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood condition, fast delivery, thank you
- p***4 (1532)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast delivery and book in great condition. Received with thanks.
- t***r (315)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat value