Zdjęcie 1 z 2


Galeria
Zdjęcie 1 z 2


Differentiatio n Strategy: Winning Customers by Being Different by Kevin W. Holt
GBP 133,00
Około670,24 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: Gloucester, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 135770549149
Parametry przedmiotu
- Stan
- EAN
- 9781032222363
- UPC
- 9781032222363
- ISBN
- 9781032222363
- MPN
- N/A
- Format
- Hardback, 190 pages
- Book Title
- Differentiation Strategy: Winning Customers by Bei
- Item Height
- 1.3 cm
- Item Length
- 25.4 cm
- Item Weight
- 0.54 kg
- Item Width
- 17.8 cm
- Language
- Eng
- Publisher
- Routledge
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 118119922
CRN: 07652358
O tym sprzedawcy
bestpriceworldwide
96,6% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 34 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (8 889)
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time