Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Teacher-Tested Classroom Management Strategies by Blossom S. Nissman
by Blossom S. Nissman | PB | Good
US $9,12
Około33,77 zł
Stan:
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 cze a Pn, 30 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 146629131063
Ostatnia aktualizacja: 20-06-2025 02:12:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Teacher-Tested Classroom Management Strategies
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780131715097
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131715097
ISBN-13
9780131715097
eBay Product ID (ePID)
44410361
Product Key Features
Number of Pages
176 Pages
Publication Name
Teacher-Tested Classroom Management Strategies
Language
English
Publication Year
2005
Subject
Training & Certification, Classroom Management
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
Student Enrichment Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.2 in
Item Weight
8.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2005-282691
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
371.102/4
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
SECTION I Alphabetically Organized Classroom Management Strategies SECTION II A Teacher-Tested Elementary Classroom Management System SECTION III Additional Specific Management Suggestions Provided by Middle and Secondary School Teachers SECTION IV A Teacher-Tested Middle and Secondary Classroom Management System SECTION V The School Counselor's Role in Classroom Management SECTION VI Conclusion Additional Resources
Synopsis
Merrill Education is proud to present Teacher-Tested Classroom Management Strategies , 2nd Edition, a part of the Merrill Education Student Enrichment Series. This guide presents over 100 teacher-tested classroom management strategies for K-12 classrooms, including addressing management problems such as: absenteeism, disruptive behavior, tardiness, lack of motivation, and short attention spans. Readers are presented with a classroom management problem, the teacher's concern, and workable options for solving each discipline problem. Additionally, classroom management problems are organized alphabetically for easy reference. This guide was designed to present management methods that will give the classroom teacher the freedom to provide each child with maximum opportunities to learn, as well as facilitate productive relationships with administration, colleagues, parents, and communities. As a part of the Student Enrichment Series, this guide can be packaged for free with a core Education text (with each additional SES guide added at a cost of $2 net to the bookstore) and can also be purchased individually., Merrill Education is proud to present Teacher-Tested Classroom Management Strategies, 2nd Edition, a part of the Merrill Education Student Enrichment Series. This guide presents over 100 teacher-tested classroom management strategies including addressing management problems such as: absenteeism, disruptive behavior, tardiness, lack of motivation, and short attention spans. Readers are presented with a classroom management problem, the teacher's concern, and workable options for solving each discipline problem. Additionally, classroom management problems are organized alphabetically for easy reference. This guide was designed to present management methods that will give the classroom teacher the freedom to provide each child with maximum opportunities to learn, as well as facilitate productive relationships with administration, colleagues, parents, and communities.
LC Classification Number
LB3013.N595 2006
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
ThriftBooks
98,9% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 19,6 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (5 659 565)
- g***l (4147)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzony.
- o***i (2885)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood quality, excellent condition, good value, clean appearance
- s***h (645)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast shipping. Thanks!