Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Participatory IT Design: Designing for Business and Workplace Realities by Finn
AU $99,74
Około244,30 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 3
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
AU $17,94 (około 43,94 zł) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days).
Znajduje się w: Melbourne, Australia
Dostawa:
Szacowana między Śr, 28 maj a Śr, 4 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156963460898
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2025 06:47:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9780262512442
- Book Title
- Participatory IT Design
- ISBN
- 9780262512442
O tym produkcie
Product Information
A state-of-the-art method for introducing new information technology systems into an organization, illustrated by case studies drawn from a ten-year research project. The goal of participatory IT design is to set sensible, general, and workable guidelines for the introduction of new information technology systems into an organization. Reflecting the latest systems-development research, this book encourages a business-oriented and socially sensitive approach that takes into consideration the specific organizational context as well as first-hand knowledge of users' work practices and allows all stakeholders-users, management, and staff-to participate in the process. Participatory IT Design is a guide to the theory and practice of this process that can be used as a reference work by IT professionals and as a textbook for classes in information technology at introductory through advanced levels. Drawing on the work of a ten-year research program in which the authors worked with Danish and American companies, the book offers a framework for carrying out IT design projects as well as case studies that stand as examples of the process. The method presented in Participatory IT Design-known as the MUST method, after a Danish acronym for theories and methods of initial analysis and design activities-was developed and tested in thirteen industrial design projects for companies and organizations that included an American airline, a multinational pharmaceutical company, a national broadcasting corporation, a multinational software house, and American and Danish universities. The first part of the book introduces the concepts and guidelines on which the method is based, while the second and third parts are designed as a practical toolbox for utilizing the MUST method. Part II describes the four phases of a design project-initiation, in-line analysis, in-depth analysis, and innovation. Part III explains the method's sixteen techniques and related representation tools, offering first an overview and then specific descriptions of each in separate sections.
Product Identifiers
Publisher
MIT Press Ltd
ISBN-13
9780262512442
eBay Product ID (ePID)
94791358
Product Key Features
Number of Pages
356 Pages
Publication Name
Participatory It Design: Designing for Business and Workplace Realities
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Weight
544 g
Item Width
178 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Series Title
The MIT Press
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): AU 82107909133, GB 293967539
O tym sprzedawcy
thenilestore
99% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 3,4 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (1 462 312)
- i***t (578)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat seller, packed and posted amazingly.
- l***y (3782)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyHighly recommended seller, item as described, carefully packaged, and quick post too. Thanks so much! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- f***e (130)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFantastic read 📚