Zdjęcie 1 z 1
Galeria
Zdjęcie 1 z 1
Development of Marketing Management : The Case of the USA C. 1910-1940, Paper...
GBP 51,50
Około261,56 zł
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 81,21 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 18 cze a Pn, 30 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 197281530677
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2025 04:15:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Development of Marketing Management : The Case of the USA C. 1910
- ISBN
- 9780367349011
O tym produkcie
Product Information
There has been much discussion about the origin of marketing and marketing thought, and whether it was truly American in origin. Nevertheless, it is true that US marketing management thought was very influential throughout the world in the latter half of the twentieth century, becoming dominant after the Second World War. In order to recognize why and how this kind of thought developed in the USA, it is necessary to explore the historical contexts in which the marketing management thought was produced and developed at this time, as well as the contents of the thought. This work argues that while doubts about the US origin of marketing are acceptable, marketing management thought, which especially appeals to mass producers such as the USA, developed according to their particular needs. This book looks at the relationship between theories of marketing and the historical context in which they were developed, rescuing them from later generalizations that failed to take into account contemporary social and economic factors.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367349011
eBay Product ID (ePID)
24046610546
Product Key Features
Number of Pages
178 Pages
Publication Name
The Development of Marketing Management: the Case of the Usa C. 1910-1940
Language
English
Subject
Economics
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy
superbookdeals
96,3% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 329 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (92 294)
- 1***5 (150)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyI recommend this book
- 1***5 (150)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAn exceptional book
- e***h (659)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent ebayer. As described. Well packaged. Thanks.