Masz taki przedmiot na sprzedaż?
superbookdeals
(80777)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Development of Marketing Management : The Case of the USA C. 1910-1940, Paper...

GBP 51,50
Około261,56 zł
Stan:
Jak nowa
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 81,21 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 18 cze a Pn, 30 cze do 20147
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 15 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 197281530677
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2025 04:15:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Development of Marketing Management : The Case of the USA C. 1910
ISBN
9780367349011

O tym produkcie

Product Information

There has been much discussion about the origin of marketing and marketing thought, and whether it was truly American in origin. Nevertheless, it is true that US marketing management thought was very influential throughout the world in the latter half of the twentieth century, becoming dominant after the Second World War. In order to recognize why and how this kind of thought developed in the USA, it is necessary to explore the historical contexts in which the marketing management thought was produced and developed at this time, as well as the contents of the thought. This work argues that while doubts about the US origin of marketing are acceptable, marketing management thought, which especially appeals to mass producers such as the USA, developed according to their particular needs. This book looks at the relationship between theories of marketing and the historical context in which they were developed, rescuing them from later generalizations that failed to take into account contemporary social and economic factors.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367349011
eBay Product ID (ePID)
24046610546

Product Key Features

Number of Pages
178 Pages
Publication Name
The Development of Marketing Management: the Case of the Usa C. 1910-1940
Language
English
Subject
Economics
Publication Year
2019
Type
Textbook
Author
Kazuo Usui
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Kazuo Usui

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy

superbookdeals

96,3% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 329 tys.

Dołączył: sie 2017
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.7

Opinie sprzedawcy (92 294)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne