Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Democratic Learning and Leading : Creating Collaborative School Governance, P...
GBP 51,40
Około261,05 zł
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 81,21 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 18 cze a Pn, 30 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 197283005760
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Democratic Learning and Leading : Creating Collaborative School G
- ISBN
- 9781578861293
O tym produkcie
Product Information
Here, authors Ronald Newell and Irving Buchen continue the dialogue begun by Roland Barth, Linda Lambert, Carl Glickman and others pertaining to democratic, teacher-led schools. Teachers are capable of managing schools, without designated principals and/or superintendents. A number of practitioners have taken up the gauntlet and have created collaborative cultures in order to fulfill the need for creating teacher-controlled environments. These environments are necessary to carry out the as-of-yet unfulfilled reform of practices that benefit students at the most elemental level of education-the relationship of teacher and learner. In teacher-managed schools, teachers have control of budgets, management, personnel, and all other decision-making. It is not enough for teachers to be willing to democratically control schools. The culture of schooling is not inherently democratic, and a collaborative culture must be cultivated by creating the community, the collective, the consensual, the consultative, and the coaching commitment. Newell and Buchen show how the experience of a group of practitioners has lighted the way for continual development of the elements of the collaborative culture by living them. They also discuss the problems and promises of creating and living this collaborative, democratic culture.
Product Identifiers
Publisher
Rowman & Littlefield
ISBN-13
9781578861293
eBay Product ID (ePID)
91312085
Product Key Features
Number of Pages
112 Pages
Publication Name
Democratic Learning and Leading: Creating Collaborative School Governance
Language
English
Subject
Education, Strategy
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
227 mm
Item Weight
186 g
Item Width
165 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy
superbookdeals
96,3% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 329 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (92 262)
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- a***2 (852)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyArrived quickly and as described, thanks ☺️
- 8***6 (375)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood condition and quality. Nice appearance good value.