Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Grając, aby wygrać: Jak naprawdę działa strategia Roger L. Martin i A. G–
US $12,00
Około46,02 zł
Stan:
Bardzo dobry
Przedmiot był używany, ale nadal jest w bardzo dobrym stanie. Brak uszkodzeń pudełka lub okładki przedmiotu, brak zadrapań, zarysowań, pęknięć czy dziur. Do przedmiotu załączone są okładka i książeczka. Kaseta VHS lub płyta DVD ma pudełko. Gra ma instrukcję obsługi oraz pudełko. Ząbki przytrzymujące płytę w pudełku są nienaruszone. Minimalne ślady używania od zewnętrznej strony przedmiotu. Płyta CD/DVD nie przeskakuje. Obraz na kasecie VHS nie skacze/nie śnieży. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
US $6,88 (około 26,39 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Wilmington, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Cz, 3 paź do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 225098222340
Ostatnia aktualizacja: 02-08-2022 22:51:52 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9781491528792
- Publication Year
- 2014
- Format
- Compact Disc
- Language
- English
- Book Title
- Playing to Win : How Strategy Really Works
- Publisher
- Brilliance Publishing, Inc.
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Management, Strategic Planning
O tym produkcie
Product Information
Playing to Win , a noted Wall Street Journal and Washington Post bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G's sales, quadruple its profits, and increase its market value by more than $100 billion when Lafley was first CEO (he led the company from 2000 to 2009). The audiobook shows leaders in any type of organization how to guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success--where to play and how to win. Lafley and Martin have created a set of five essential strategic choices that, when addressed in an integrated way, will move you ahead of your competitors. They are: (1) What is our winning aspiration? (2) Where will we play? (3) How will we win? (4) What capabilities must we have in place to win? (5) What management systems are required to support our choices? The result is a playbook for winning. The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach--and then making the right choices to support it--makes the difference between just playing the game and actually winning. Playing to Win outlines a proven method that has worked for some of today's most celebrated brands and products. Let this audiobook serve as your new guide to winning, as well.
Product Identifiers
Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
ISBN-10
1491528796
ISBN-13
9781491528792
eBay Product ID (ePID)
202423024
Product Key Features
Publication Year
2014
Topic
Management, Strategic Planning
Book Title
Playing to Win : How Strategy Really Works
Language
English
Genre
Business & Economics
Format
Compact Disc
Dimensions
Item Height
0.6in
Item Length
5.5in
Item Weight
6.4 Oz
Item Width
6.5in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Number of Volumes
6 Vols.
Dewey Decimal
658.4/012
Edition Description
Unabridged Edition
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (1)
- 7***7 (18)- Opinie wystawione przez kupującego.Ponad rok temuZakup potwierdzonyItem came in a timely fashion and the condition was just as explained by the seller.2022 Disney Parks Dooney & Bourke Main Street Electrical Parade Satchel Bag NWT (nr 225575064460)