Zdjęcie 1 z 9









Galeria
Zdjęcie 1 z 9









Masz taki przedmiot na sprzedaż?
2006 Saab 9-2X 2.5i Wagon 2.5L 4-Cylinder SOHC AVLS Engine JDM ej253
US $2 499,00
Około9 126,85 zł
Stan:
“***Federal Emissions***”
Dostępne: 5
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
US $300,00 (około 1 095,66 zł) Flat Rate Freight.
Znajduje się w: Valley Stream, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 30 lip a Pn, 4 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285061036610
Ostatnia aktualizacja: 03-07-2025 19:27:56 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Używany
- Uwagi sprzedawcy
- “***Federal Emissions***”
- Brand
- Subaru
- Number of Cylinders
- 4
- Engine Size
- 2.5 L
- Fuel Type
- Gasoline
- Type
- Engine Long Block
- Block Type
- Flat
- Manufacturer Part Number
- EJ253
- OE/OEM Part Number
- 2.5L SOHC AVLS ENGINE
- Number of Valves
- 16
- Country/Region of Manufacture
- Japan
- Mileage
- 50,000-74,999 miles
- Vintage Part
- No
- Performance Part
- No
- Universal Fitment
- No
- Manufacturer Warranty
- 3 Months
- Interchange Part Number
- 2006 SAAB 9-2X 2.5i WAGON
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
JDM New York
100% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 9,4 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Popularne kategorie z tego Sklepu
Opinie sprzedawcy (1 575)
- p***a (8714)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyOk
- t***t (7)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood company ! Thanks.
- r***k (98)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyTransmission came really fast and was in great shape, I ended up having to put my TCM on the valve body from the transmission, I had no throttle with the JDM TCM but as soon as I swapped my TCM into the transmission it works flawless shifts like butter!!!