Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Armstrong, Gary : Principles of Marketing: United States E Fast and FREE P & P

Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
musicMagpie Shop
  • (12424550)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 2,99
Około15,34 zł
Stan:
Dobry
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Ktoś inny kupił ten przedmiot. 1 sztuka została już sprzedana.
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,46 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Pn, 28 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 18 godz. 23 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 303673921881
Ostatnia aktualizacja: 27-08-2024 22:06:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ...
Book Title
Principles of Marketing: United States E
ISBN
9780131469181
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing: United States Edition
Item Height
284 mm
Author
Philip T. Kotler, Gary Armstrong
Publisher
Pearson Education (Us)
Subject
Marketing
Item Weight
1836 g
Item Width
223 mm
Number of Pages
768 Pages

O tym produkcie

Product Information

For the principles of marketing course. The comprehensive, classic principles text that in its new edition incorporates a customer value framework to tie together marketing concepts for students. This book has a new customer-value, customer-relationships framework, and includes a completely revised chapter 1 that shows this framework from the very start of the text; a reworked chapter 2 that places profitable customer relationships at the very center of marketing; and in all, from the first chapter through the last, this text reinforces the theme that value enhances profit. The result: Students have a comprehensive overview that is continually referred to throughout the text, and reflects the major trends and forces that are impacting marketing in this new age of managing profitable customer relationships. A new five-step model of the marketing process shows students how marketers reap rewards by developing customer loyalty, market share, profits, and customer equity. chapter-opening and real marketing examples illustrate important new concepts within real world business applications. Every one has been revised, updated, or replaced to ensure the examples reflect current research and sources. This book includes NASCAR: Creating Customer Experiences (ch 1); McDonald's: I'm Lovin' It! (ch 3); Lexus: Delighting Customers to Keep them Coming Back (ch 5); UPS: What Can Brown do for Business Customers? (ch 6); Pottery Barn Lifestyle (ch 7).

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780131469181
eBay Product ID (ePID)
87725891

Product Key Features

Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing: United States Edition
Publication Year
2005
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
Philip T. Kotler, Gary Armstrong
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
284 mm
Item Weight
1836 g
Item Width
223 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Gary Armstrong, Philip T. Kotler

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT10105553330
:liam-Egg.yesnreugmm@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06277562
musicMagpie Shop

musicMagpie Shop

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 43,6 mln
Dołączył: lut 2011
musicMagpie is one of eBay’s most popular and trusted sellers. Save money on great entertainment and tech with our huge selection of CDs, DVDs, BluRays, Games, Books and tech at amazing prices. We ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (18 853 112)