Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Armstrong, Gary : Principles of Marketing: United States E Fast and FREE P & P
Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
GBP 2,99
Około15,34 zł
Stan:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,46 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a Pn, 28 paź do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 18 godz. 23 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 303673921881
Ostatnia aktualizacja: 27-08-2024 22:06:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Book Title
- Principles of Marketing: United States E
- ISBN
- 9780131469181
- Publication Year
- 2005
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Principles of Marketing: United States Edition
- Item Height
- 284 mm
- Publisher
- Pearson Education (Us)
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1836 g
- Item Width
- 223 mm
- Number of Pages
- 768 Pages
O tym produkcie
Product Information
For the principles of marketing course. The comprehensive, classic principles text that in its new edition incorporates a customer value framework to tie together marketing concepts for students. This book has a new customer-value, customer-relationships framework, and includes a completely revised chapter 1 that shows this framework from the very start of the text; a reworked chapter 2 that places profitable customer relationships at the very center of marketing; and in all, from the first chapter through the last, this text reinforces the theme that value enhances profit. The result: Students have a comprehensive overview that is continually referred to throughout the text, and reflects the major trends and forces that are impacting marketing in this new age of managing profitable customer relationships. A new five-step model of the marketing process shows students how marketers reap rewards by developing customer loyalty, market share, profits, and customer equity. chapter-opening and real marketing examples illustrate important new concepts within real world business applications. Every one has been revised, updated, or replaced to ensure the examples reflect current research and sources. This book includes NASCAR: Creating Customer Experiences (ch 1); McDonald's: I'm Lovin' It! (ch 3); Lexus: Delighting Customers to Keep them Coming Back (ch 5); UPS: What Can Brown do for Business Customers? (ch 6); Pottery Barn Lifestyle (ch 7).
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780131469181
eBay Product ID (ePID)
87725891
Product Key Features
Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing: United States Edition
Publication Year
2005
Subject
Marketing
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
284 mm
Item Weight
1836 g
Item Width
223 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06277562
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (18 853 112)
- o***z (479)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNice album
- n***4 (460)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat
- c***f (904)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyas described - prompt dispatch - many thanks