Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
How to Publish High-quality Research, Paul A. M. Van La
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 8,49
Około43,55 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305295447240
Ostatnia aktualizacja: 19-07-2024 00:06:07 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- How to Publish High-quality Research
- Book Title
- How to Publish High-quality Research
- Contributor
- By (author) Paul A. M. Van Lange
- ISBN
- 1433818612
- EAN
- 9781433818615
- Binding
- Paperback / softback
- Genre
- Psychology
- Height
- 17.78
- Length
- 254.00
- Width
- 175.26
- Release Title
- How to Publish High-quality Research
- Artist
- Paul A. M. Van Lange
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- How to Publish High-Quality Research
- Item Height
- 229 mm
- Publisher
- American Psychological Association
- Subject
- Psychology
- Item Weight
- 571 g
- Item Width
- 152 mm
- Number of Pages
- 304 Pages
O tym produkcie
Product Information
In compelling, user-friendly prose, the authors explain how young scholars can create high-quality research that attains a high impact. They describe how to generate strong, original ideas, how to design experiments, and how to organize findings into clear and compelling research articles. They then examine the work of widely-admired scholars who have developed innovative assessment tools and research methods, and researchers whose work has shifted paradigms, bridged disciplines, and challenged long-held assumptions. Throughout, the authors convey an infectious enthusiasm for colleagues whose work has inspired them in their own careers.
Product Identifiers
Publisher
American Psychological Association
ISBN-13
9781433818615
eBay Product ID (ePID)
213261150
Product Key Features
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
How to Publish High-Quality Research
Publication Year
2014
Subject
Psychology
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Weight
571 g
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 080 638)
- 8***8 (1674)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat dvds
- 8***8 (1674)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat dvds
- 8***8 (1674)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat dvds