Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sal
GBP 8,21
Około42,11 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315036766502
Ostatnia aktualizacja: 17-12-2023 13:13:35 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sal
- ISBN
- 9780981163802
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sales - Tips and Tricks with Best Practices
- Item Height
- 156 mm
- Publisher
- Self Help Publishers
- Subject
- Marketing, Business
- Item Weight
- 467 g
- Item Width
- 234 mm
- Number of Pages
- 332 Pages
O tym produkcie
Product Information
E-marketing & digital communication channels have transformed the businesses in last decade. Many, who have outsourced their digital marketing relying on agencies only and those doing it in-house have achieved some kind of success. But as the markets & competitions have grown, the need is to implement another layer of e-marketing intelligence on top of these digital activities to achieve maximum results and get ahead of the competition. There is no publication other than this book that explains you practical methodology by explaining different scenarios with multiple tips and best practices of implementing e-marketing intelligence. This book also takes you to the journey from integrated marketing to E-mail, Search, Mobile, electronic PR and Social Media. It offers not only following innovative tips and tricks that you won't find in any other manual but much more to surprise you. / Marketing automation using the factory thinking approach. / Going green with digital marketing. / How to segment dead customer data in your CRM. / Promoting brand using E-mail marketing. / Successful deliverability and metrics for campaign management. / HTML rendering issues with Ms Outlook2007 and how to avoid them. / Mobile e-mail marketing. / SEM head and the long tail with bad, good and best examples. / SEO myths with keywords strategy. / Emergence of social media and its influence on consumer marketing. / Electronic Public Relations with Blogs. You can also learn and apply innovative tips and tricks on top of regular e-marketing process to become an e-Marketing Guru. This publication is also full of unique, rare and professional scenarios that a digital marketer may come across.
Product Identifiers
Publisher
Self Help Publishers
ISBN-13
9780981163802
eBay Product ID (ePID)
24046701611
Product Key Features
Number of Pages
332 Pages
Language
English
Publication Name
E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sales - Tips and Tricks with Best Practices
Publication Year
2009
Subject
Marketing, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
156 mm
Item Weight
467 g
Item Width
234 mm
Additional Product Features
Editor
Noman Aasma
Country/Region of Manufacture
Canada
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 889 621)
- a***i (119)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyT
- o***l (3782)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyDelighted with the Bookb also the service too Highly Recommended Many Thanks
- 2***a (93)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzony;)