Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media Herman, Edward S
US $18,99
Około72,83 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: North Hollywood, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 2 paź a Pn, 7 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 325939719430
Cały przychód netto zostanie przekazany organizacji Carriage Hope
- Oficjalna aukcja eBay for Charity. Dowiedz się więcej
- Ta sprzedaż wspiera zweryfikowanego partnera non profit.
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780375714498
- Book Title
- Manufacturing Consent : the Political Economy of the Mass Media
- Publisher
- Knopf Doubleday Publishing Group
- Item Length
- 9.2 in
- Publication Year
- 2002
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 1.3 in
- Genre
- Political Science, Social Science
- Topic
- Political Process / Media & Internet, Media Studies, Censorship
- Item Weight
- 23.1 Oz
- Item Width
- 6.1 in
- Number of Pages
- 480 Pages
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma