Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Parents and Schools: Customers, Managers or Partners? (Education
GBP 6,64
Około34,06 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335090614186
Ostatnia aktualizacja: 21-07-2024 08:27:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Parents and Schools: Customers, Managers or Partners? (Education
- ISBN
- 9780415089265
- Subject Area
- Experimental Psychology
- Publication Name
- Parents and Schools: Customers, Managers or Partners?
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Education
- Series
- Educational Management
- Publication Year
- 1993
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 216 mm
- Item Width
- 138 mm
- Item Weight
- 260 g
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
Parents and Schools explores the range of roles now being assigned to parents, particularly in the light of recent legislation. It looks at the notion of parents as customers of schools. What assumptions does this notion make about the primacy of the individual over collective community rights and about parents as guardians of their children's best interests? What happens to the rights of those in less popular schools? The authors compare and contrast the role of governing bodies north and south of the border. What kind of powers do they practice? Can they be seen as a victory for the consumer over the producer? They also identify features of good practice in home-school relations and use examples from special education and ethnic minority parents to explore the circumstances of the partnership between teachers and parents. What does a genuine partnership consist of? How do parental choice and the existence of parents as managers affect home-school relations? The authors also consider the implications of greater parental power for Local Education Authorities and for central government, and look at the role ascribed to parents in other countries, particularly the European Community.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415089265
eBay Product ID (ePID)
90741434
Product Key Features
Subject Area
Experimental Psychology
Series
Educational Management
Publication Name
Parents and Schools: Customers, Managers or Partners?
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
216 mm
Item Width
138 mm
Item Weight
260 g
Additional Product Features
Editor
Pamela Munn
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 889 621)
- a***i (119)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyT
- o***l (3782)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyDelighted with the Bookb also the service too Highly Recommended Many Thanks
- 2***a (93)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzony;)