Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
International perspectives on destination management and tourist experiences : i
EUR 33,90
Około144,79 zł
Stan:
“Neuwertiges, tadelloses Ex. - Contents -- Part I: Destination Management -- Bernd Eisenstein and ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
EUR 17,00 (około 72,61 zł) Economy Int'l Versand.
Znajduje się w: Berlin, Niemcy
Dostawa:
Szacowana między Pt, 4 paź a Wt, 15 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 1 miesiąca. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335292893638
Ostatnia aktualizacja: 08-09-2024 10:34:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Jak nowa
- Uwagi sprzedawcy
- EAN
- 9783631676295
- ISBN
- 3631676298
- Fachbereich
- Wirtschaft & Industrie
- Genre
- Wirtschaft
- Produktart
- Lehrbuch
- Format
- Taschenbuch
- Erscheinungsjahr
- 2016
- Anzahl der Seiten
- 222 Seiten
- Autor
- Alexander Scherer, Jarmo Ritalahti, Michael Lück
- Verlag
- Peter Lang, Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag der Wissenschaften
- Publikationsname
- International Perspectives On Destination Management And Tourist Experiences
- Sprache
- Englisch
O tym produkcie
Produktinformation
The International Competence Network of Tourism Research and Education (ICNT) covers various areas of research. ICNT's fourth book offers insights of tourism experts with a wide range of interest and expertise on the way tourism is understood and worked in different countries around the world. The first part of this volume focuses on factors influencing the management of tourism destinations, including competition, controlling, and marketing. An in-depth view into tourist experiences is offered in the second part, with examples ranging from volcano tourism to national park and wildlife tourism, and gastronomic experiences.
Produktkennzeichnungen
Herausgeber
Alexander Scherer, Jarmo Ritalahti, Michael Lück
ISBN-10
3631676298
ISBN-13
9783631676295
eBay Product ID (ePID)
231071755
Produkt Hauptmerkmale
Verlag
Peter Lang, Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag der Wissenschaften
Erscheinungsjahr
2016
Anzahl der Seiten
222 Seiten
Sprache
Englisch
Publikationsname
International Perspectives On Destination Management And Tourist Experiences
Produktart
Lehrbuch
Autor
Alexander Scherer, Jarmo Ritalahti, Michael Lück
Format
Taschenbuch
Zusätzliche Produkteigenschaften
Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Height
1cm
Item Length
21cm
Item Width
14cm
Item Weight
294g
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Borkert, Schwarz und Zerfaß GbR
Daniel Borkert
Kurfürstenstr. 14
10785 Berlin
Germany
Numer VAT (NIP):
- DE 260909845
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer BRN:
- HRA KEINE
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (14 320)
- k***l (5055)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyPERFEKT !!!
- e***b (600)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonySehr schöne Bücher mit leichten Lagerspuren alles top!
- k***0 (280)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyWie beschrieben, alles Bestens 👍