Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Social Media in an English Village: Or How to Keep People at Jus
US $14,67
Około56,26 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 3 paź a Wt, 8 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335346136194
Ostatnia aktualizacja: 09-09-2024 09:43:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Social Media in an English Village: Or How to Keep People at Jus
- ISBN
- 9781910634431
- Subject Area
- Computers, Social Science
- Publication Name
- Social Media in an English Village : (Or How to Keep People at Just the Right Distance)
- Publisher
- Ucl Press
- Item Length
- 9.2 in
- Subject
- Web / Social Media, Media Studies, Social Aspects / General, Anthropology / Cultural & Social, Customs & Traditions
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.7 in
- Item Width
- 6.2 in
- Number of Pages
- 220 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Ucl Press
ISBN-10
1910634433
ISBN-13
9781910634431
eBay Product ID (ePID)
9038392316
Product Key Features
Number of Pages
220 Pages
Language
English
Publication Name
Social Media in an English Village : (Or How to Keep People at Just the Right Distance)
Subject
Web / Social Media, Media Studies, Social Aspects / General, Anthropology / Cultural & Social, Customs & Traditions
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Social Science
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Length
9.2 in
Item Width
6.2 in
Additional Product Features
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2310942
Synopsis
Daniel Miller spent 18 months undertaking an ethnographic study with the residents of an English village, tracking their use of the different social media platforms. Following his study, he argues that a focus on platforms such as Facebook, Twitter and Instagram does little to explain what we post on social media. Instead, the key to understanding how people in an English village use social media is to appreciate just how 'English' their usage has become. He introduces the 'Goldilocks Strategy': how villagers use social media to calibrate precise levels of interaction ensuring that each relationship is neither too cold nor too hot, but 'just right'. He explores the consequences of social media for groups ranging from schoolchildren through to the patients of a hospice, and he compares these connections to more traditional forms of association such as the church and the neighbourhood. Above all, Miller finds an extraordinary clash between new social media that bridges the private and the public domains, and an English sensibility that is all about keeping these two domains separate., Daniel Miller spent 18 months undertaking an ethnographic study with the residents of an English village, tracking their use of the different social media platforms. Following his study, he argues that a focus on platforms such as Facebook, Twitter and Instagram does little to explain what we post on social media. Instead, the key to understanding how people in an English village use social media is to appreciate just how 'English' their usage has become. He introduces the 'Goldilocks Strategy' how villagers use social media to calibrate precise levels of interaction ensuring that each relationship is neither too cold nor too hot, but 'just right'. He explores the consequences of social media for groups ranging from schoolchildren through to the patients of a hospice, and he compares these connections to more traditional forms of association such as the church and the neighbourhood. Above all, Miller finds an extraordinary clash between new social media that bridges the private and the public domains, and an English sensibility that is all about keeping these two domains separate.
LC Classification Number
HN381
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (521 286)
- 7***a (111)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood
- a***a (2911)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAs described, fast shipping, recommend.
- 9***9 (5)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyI cancelled this order because I wanted a hardback copy. It was easy to switch my order.