Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Positioning: The Battle for Your Mind by Ries, Al; Trout, Jack
by Ries, Al; Trout, Jack | PB | Good
US $5,16
Około19,79 zł
Stan:
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: ponad 10Sprzedane: 45
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 373918616256
Ostatnia aktualizacja: 26-09-2024 05:00:29 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Binding
- Paperback
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 0071373586
- Book Title
- Positioning: the Battle for Your Mind
- Publisher
- Mcgraw-Hill Education
- Item Length
- 8 in
- Edition
- 2
- Publication Year
- 2001
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.6 in
- Genre
- Psychology, Business & Economics
- Topic
- Training, Cognitive Psychology & Cognition, Advertising & Promotion
- Item Weight
- 8.3 Oz
- Item Width
- 5.4 in
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071373586
ISBN-13
9780071373586
eBay Product ID (ePID)
1798795
Product Key Features
Edition
2
Book Title
Positioning: the Battle for Your Mind
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2001
Topic
Training, Cognitive Psychology & Cognition, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Genre
Psychology, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
8.3 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Decimal
659.1
Table Of Content
Chapter 1. What Positioning Is All About. Chapter 2. The Assault on the Mind. Chapter 3. Getting Into the Mind. Chapter 4. Those Little Ladders in Your Head. Chapter 5. You Can't Get There From Here. Chapter 6. Positioning of a Leader. Chapter 7. Positioning of a Follower. Chapter 8. Repositioning the Competition. Chapter 9. The Power of the Name. Chapter 10. The No-Name Trap. Chapter 11. The Free-Ride Trap. Chapter 12. The Line-Extension Trap. Chapter 13. When Line Extension Can Work. Chapter 14. Positioning a Company: Xerox. Chapter 15. Positioning a Country: Belgium. Chapter 16. Positioning an Island: Jamaica. Chapter 17. Positioning a Product: Milk Duds. Chapter 18. Positioning a Service: Mailgram. Chapter 19. Positioning a Long Island Bank. Chapter 20. Positioning a New Jersey Bank. Chapter 21. Positioning a Ski Resort: Stowe. Chapter 22. Positioning the Catholic Church. Chapter 23. Positioning Yourself and Your Career. Chapter 24. Positioning Your Business. Chapter 25. Playing the Positioning Game.
Synopsis
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced style, advertising gurus Ries and Trout explain how to: Make and position an industry leader so that its name and message wheedles its way into the collective subconscious of your market-and stays there Position a follower so that it can occupy a niche not claimed by the leader Avoid letting a second product ride on the coattails of an established one. Positioning also shows you how to: Use leading ad agency techniques to capture the biggest market share and become a household name Build your strategy around your competition's weaknesses Reposition a strong competitor and create a weak spot Use your present position to its best advantage Choose the best name for your product Determine when-and why-less is more Analyze recent trends that affect your positioning. Ries and Trout provide many valuable case histories and penetrating analyses of some of the most phenomenal successes and failures in advertising history. Revised to reflect significant developments in the five years since its original publication, Positioning is required reading for anyone in business today.
LC Classification Number
HF5817.2
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (5 356 613)
Ten przedmiot (5)
Wszystkie przedmioty (5 356 613)
s***e (179)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Great service
i***i (2248)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Great Product ! Great Price ! Great eBayer ! A+ A+ A+ A+
_***o (20788)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Thank you!
8***0 (1263)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super Seller ! A Pleasure to deal with !
d***d (11)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
10/10
d***d (11)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good business