Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Positioning: The Battle for Your Mind by Ries, Al; Trout, Jack

by Ries, Al; Trout, Jack | PB | Good
ThriftBooks
  • (3701756)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $5,16
Około19,79 zł
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dostępne: ponad 10Sprzedane: 45
Popularność przedmiotu rośnie. Sprzedało się już tyle sztuk: 45.
Inni też chcą ten przedmiot. Tyle osób obserwuje tę ofertę: 13.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 373918616256
Ostatnia aktualizacja: 26-09-2024 05:00:29 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0071373586
Book Title
Positioning: the Battle for Your Mind
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Length
8 in
Edition
2
Publication Year
2001
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.6 in
Author
Al Ries, Jack Trout
Genre
Psychology, Business & Economics
Topic
Training, Cognitive Psychology & Cognition, Advertising & Promotion
Item Weight
8.3 Oz
Item Width
5.4 in
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071373586
ISBN-13
9780071373586
eBay Product ID (ePID)
1798795

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Positioning: the Battle for Your Mind
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2001
Topic
Training, Cognitive Psychology & Cognition, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Genre
Psychology, Business & Economics
Author
Al Ries, Jack Trout
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
8.3 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Decimal
659.1
Table Of Content
Chapter 1. What Positioning Is All About. Chapter 2. The Assault on the Mind. Chapter 3. Getting Into the Mind. Chapter 4. Those Little Ladders in Your Head. Chapter 5. You Can't Get There From Here. Chapter 6. Positioning of a Leader. Chapter 7. Positioning of a Follower. Chapter 8. Repositioning the Competition. Chapter 9. The Power of the Name. Chapter 10. The No-Name Trap. Chapter 11. The Free-Ride Trap. Chapter 12. The Line-Extension Trap. Chapter 13. When Line Extension Can Work. Chapter 14. Positioning a Company: Xerox. Chapter 15. Positioning a Country: Belgium. Chapter 16. Positioning an Island: Jamaica. Chapter 17. Positioning a Product: Milk Duds. Chapter 18. Positioning a Service: Mailgram. Chapter 19. Positioning a Long Island Bank. Chapter 20. Positioning a New Jersey Bank. Chapter 21. Positioning a Ski Resort: Stowe. Chapter 22. Positioning the Catholic Church. Chapter 23. Positioning Yourself and Your Career. Chapter 24. Positioning Your Business. Chapter 25. Playing the Positioning Game.
Synopsis
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced style, advertising gurus Ries and Trout explain how to: Make and position an industry leader so that its name and message wheedles its way into the collective subconscious of your market-and stays there Position a follower so that it can occupy a niche not claimed by the leader Avoid letting a second product ride on the coattails of an established one. Positioning also shows you how to: Use leading ad agency techniques to capture the biggest market share and become a household name Build your strategy around your competition's weaknesses Reposition a strong competitor and create a weak spot Use your present position to its best advantage Choose the best name for your product Determine when-and why-less is more Analyze recent trends that affect your positioning. Ries and Trout provide many valuable case histories and penetrating analyses of some of the most phenomenal successes and failures in advertising history. Revised to reflect significant developments in the five years since its original publication, Positioning is required reading for anyone in business today.
LC Classification Number
HF5817.2

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 18,3 mln
Dołączył: mar 2015
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 356 613)

  • s***e (179)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni rok
    Zakup potwierdzony
    Great service
  • i***i (2248)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni rok
    Zakup potwierdzony
    Great Product ! Great Price ! Great eBayer ! A+ A+ A+ A+
  • _***o (20788)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni rok
    Zakup potwierdzony
    Thank you!
  • Zobacz wszystkie opinie