Masz taki przedmiot na sprzedaż?
superbookdeals
(81065)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus, Paperba...

GBP 35,12
Około176,44 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,33 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 17 cze a Pt, 27 cze do 20147
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 388356138686
Ostatnia aktualizacja: 06-05-2025 11:36:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Fo
ISBN
9780749457051

O tym produkcie

Product Information

Customer loyalty is essential to the long term financial success of your business, but with more choice then ever before, customers today have high expectations of the products and services they use. To continue to meet - and even to exceed - these high expectations, you need a top notch customer services system in place, and Customer Care Excellence will enable you to achieve just that. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company's touch points can ensure successful results and satisfied customers. This fully revised and updated edition includes new material examining the impact of social networking on customer behaviour and the emotional connection customers have with the brand, explaining how you can create a memorable customer experience. Author Sarah Cook takes you through the practical steps necessary to create a culture of customer focus and, crucially, shows how employee engagement leads to customer engagement.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749457051
eBay Product ID (ePID)
92980018

Product Key Features

Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Name
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus
Publication Year
2010
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
Sarah Cook
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
234 mm
Item Weight
490 g
Item Width
156 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Sarah Cook

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy

superbookdeals

96,4% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 329 tys.

Dołączył: sie 2017
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.7

Opinie sprzedawcy (92 599)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne