Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus, Paperba...
GBP 35,12
Około176,44 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,33 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 17 cze a Pt, 27 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 388356138686
Ostatnia aktualizacja: 06-05-2025 11:36:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Fo
- ISBN
- 9780749457051
O tym produkcie
Product Information
Customer loyalty is essential to the long term financial success of your business, but with more choice then ever before, customers today have high expectations of the products and services they use. To continue to meet - and even to exceed - these high expectations, you need a top notch customer services system in place, and Customer Care Excellence will enable you to achieve just that. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company's touch points can ensure successful results and satisfied customers. This fully revised and updated edition includes new material examining the impact of social networking on customer behaviour and the emotional connection customers have with the brand, explaining how you can create a memorable customer experience. Author Sarah Cook takes you through the practical steps necessary to create a culture of customer focus and, crucially, shows how employee engagement leads to customer engagement.
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749457051
eBay Product ID (ePID)
92980018
Product Key Features
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Name
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus
Publication Year
2010
Subject
Marketing
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
490 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy
superbookdeals
96,4% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 329 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (92 599)
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully – tracked and on time