Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Nation Branding, Public Relations and Soft Power : Corporatising Poland, Hard...
GBP 130,87
Około659,50 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,58 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 16 cze a Cz, 26 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 388363880254
Ostatnia aktualizacja: 12-05-2025 20:14:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Nation Branding, Public Relations and Soft Power : Corporatising
- ISBN
- 9781138818835
O tym produkcie
Product Information
Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatizing Poland provides an empirically grounded analysis of changes in the way in which various actors seek to manage Poland's national image in world opinion. It explores how and why changes in political economy have shaped these actors and their use of soft power in a way that is influenced by public relations, corporate communication, and marketing practices. By examining the discourse and practices of professional nation branders who have re-shaped the relationship between collective identities and national image management, it plots changes in the way in which Poland's national image is communicated, and culturally reshaped, creating tensions between national identity and democracy. The book demonstrates that nation branding is a consequence of the corporatization of political governance, soft power and national identity, while revealing how the Poland brand is shaping public and foreign affairs. Challenging and original, this book will be of interest to scholars in public relations, corporate communications, political marketing and international relations.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138818835
eBay Product ID (ePID)
223022745
Product Key Features
Number of Pages
216 Pages
Language
English
Publication Name
Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland
Publication Year
2016
Subject
Government, Marketing
Type
Textbook
Series
Routledge New Directions in Pr & Communication Research
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy
superbookdeals
96,2% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 328 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (91 982)
- e***0 (199)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyA++++
- e***0 (199)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyA+++ would buy from again. Excellent seller
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas