Masz taki przedmiot na sprzedaż?
superbookdeals
(80488)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Nation Branding, Public Relations and Soft Power : Corporatising Poland, Hard...

GBP 130,87
Około659,50 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,58 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 16 cze a Cz, 26 cze do 20147
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 15 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 388363880254
Ostatnia aktualizacja: 12-05-2025 20:14:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Nation Branding, Public Relations and Soft Power : Corporatising
ISBN
9781138818835

O tym produkcie

Product Information

Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatizing Poland provides an empirically grounded analysis of changes in the way in which various actors seek to manage Poland's national image in world opinion. It explores how and why changes in political economy have shaped these actors and their use of soft power in a way that is influenced by public relations, corporate communication, and marketing practices. By examining the discourse and practices of professional nation branders who have re-shaped the relationship between collective identities and national image management, it plots changes in the way in which Poland's national image is communicated, and culturally reshaped, creating tensions between national identity and democracy. The book demonstrates that nation branding is a consequence of the corporatization of political governance, soft power and national identity, while revealing how the Poland brand is shaping public and foreign affairs. Challenging and original, this book will be of interest to scholars in public relations, corporate communications, political marketing and international relations.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138818835
eBay Product ID (ePID)
223022745

Product Key Features

Number of Pages
216 Pages
Language
English
Publication Name
Nation Branding, Public Relations and Soft Power: Corporatising Poland
Publication Year
2016
Subject
Government, Marketing
Type
Textbook
Author
Pawel Surowiec
Series
Routledge New Directions in Pr & Communication Research
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Pawel Surowiec

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy

superbookdeals

96,2% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 328 tys.

Dołączył: sie 2017
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.7

Opinie sprzedawcy (91 982)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne