Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.22.864-77-85.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1.Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, jeśli jest to możliwe, dołącz opis reklamacji,
w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres.
2.W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 3 dni roboczych od dnia podjęcia przez nas decyzji, zastosujemy się do żądania zamawiającego (zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. K.C. , a mianowicie: •wymiana towaru na nowy (art.561 § 1)
•nieodpłatną naprawę towaru (art.561 § 1)
•obniżenie ceny towaru (art.560 § 1)
•zwrotu ceny towaru (art.560 § 1)
4.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: auctions@tvsat.com.pl lub telefonicznie: +48.22.864-77-85. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.