Masz taki przedmiot na sprzedaż?
superbookdeals
(81025)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Positive Case for Negative Campaigning, Paperback by Mattes, Kyle; Redlawsk, ...

GBP 25,27
Około127,12 zł
Stan:
Jak nowa
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,44 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 16 cze a Cz, 26 cze do 20147
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 405838495715
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2025 06:40:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Positive Case for Negative Campaigning
ISBN
9780226202167

O tym produkcie

Product Information

Turn on the television or sign in to social media during election season and chances are you'll see plenty of negative campaigning. For decades, conventional wisdom has held that Americans hate negativity in political advertising, and some have even argued that its pervasiveness in recent seasons has helped to drive down voter turnout. Arguing against this commonly held view, Kyle Mattes and David P. Redlawsk show not only that some negativity is accepted by voters as part of the political process, but that negative advertising is necessary to convey valuable information that would not otherwise be revealed. The most comprehensive treatment of negative campaigning to date, The Positive Case for Negative Campaigning uses models, surveys, and experiments to show that much of the seeming dislike of negative campaigning can be explained by the way survey questions have been worded. By failing to distinguish between baseless and credible attacks, surveys fail to capture differences in voters' receptivity. Voters' responses, the authors argue, vary greatly and can be better explained by the content and believability of the ads than by whether the ads are negative. Mattes and Redlawsk continue on to establish how voters make use of negative information and why it is necessary. Many voters are politically na??ve and unlikely to make inferences about candidates' positions or traits, so the ability of candidates to go on the attack and focus explicitly on information that would not otherwise be available is crucial to voter education.

Product Identifiers

Publisher
T.H.E. University of Chicago Press
ISBN-13
9780226202167
eBay Product ID (ePID)
209493096

Product Key Features

Number of Pages
256 Pages
Publication Name
The Positive Case for Negative Campaigning
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2015
Type
Textbook
Author
Kyle Mattes, David P. Redlawsk
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
228 mm
Item Weight
408 g
Item Width
152 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
David P. Redlawsk, Kyle Mattes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy

superbookdeals

96,4% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 329 tys.

Dołączył: sie 2017
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.7

Opinie sprzedawcy (92 558)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne