Zdjęcie 1 z 1
Galeria
Zdjęcie 1 z 1
Positive Case for Negative Campaigning, Paperback by Mattes, Kyle; Redlawsk, ...
GBP 25,27
Około127,12 zł
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,44 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 16 cze a Cz, 26 cze do 20147
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 405838495715
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2025 06:40:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Positive Case for Negative Campaigning
- ISBN
- 9780226202167
O tym produkcie
Product Information
Turn on the television or sign in to social media during election season and chances are you'll see plenty of negative campaigning. For decades, conventional wisdom has held that Americans hate negativity in political advertising, and some have even argued that its pervasiveness in recent seasons has helped to drive down voter turnout. Arguing against this commonly held view, Kyle Mattes and David P. Redlawsk show not only that some negativity is accepted by voters as part of the political process, but that negative advertising is necessary to convey valuable information that would not otherwise be revealed. The most comprehensive treatment of negative campaigning to date, The Positive Case for Negative Campaigning uses models, surveys, and experiments to show that much of the seeming dislike of negative campaigning can be explained by the way survey questions have been worded. By failing to distinguish between baseless and credible attacks, surveys fail to capture differences in voters' receptivity. Voters' responses, the authors argue, vary greatly and can be better explained by the content and believability of the ads than by whether the ads are negative. Mattes and Redlawsk continue on to establish how voters make use of negative information and why it is necessary. Many voters are politically na??ve and unlikely to make inferences about candidates' positions or traits, so the ability of candidates to go on the attack and focus explicitly on information that would not otherwise be available is crucial to voter education.
Product Identifiers
Publisher
T.H.E. University of Chicago Press
ISBN-13
9780226202167
eBay Product ID (ePID)
209493096
Product Key Features
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
The Positive Case for Negative Campaigning
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
228 mm
Item Weight
408 g
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy
superbookdeals
96,4% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 329 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (92 558)
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas
- Automatyczna opinia eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZamówienie zostało zrealizowane – ze śledzeniem i na czas