Masz taki przedmiot na sprzedaż?
superbookdeals
(80361)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Folk Illusions : Children, Folklore, and Sciences of Perception, Paperback by...

GBP 26,99
Około136,10 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,63 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 6 cze a Wt, 17 cze do 20147
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 405839643789
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2025 20:27:41 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780253041098

O tym produkcie

Product Information

Wiggling a pencil so that it looks like it is made of rubber, stealing your niece's nose, and listening for the sounds of the ocean in a conch shell- these are examples of folk illusions, youthful play forms that trade on perceptual oddities. In this groundbreaking study, K. Brandon Barker and Claiborne Rice argue that these easily overlooked instances of children's folklore offer an important avenue for studying perception and cognition in the contexts of social and embodied development. Folk illusions are traditionalized verbal and/or physical actions that are performed with the intention of creating a phantasm for one or more participants. Using a cross-disciplinary approach that combines the ethnographic methods of folklore with the empirical data of neuroscience, cognitive science, and psychology, Barker and Rice catalogue over eighty discrete folk illusions while exploring the complexities of embodied perception. Taken together as a genre of folklore, folk illusions show that people, starting from a young age, possess an awareness of the illusory tendencies of perceptual processes as well as an awareness that the distinctions between illusion and reality are always communally formed.

Product Identifiers

Publisher
Indiana University Press
ISBN-13
9780253041098
eBay Product ID (ePID)
19046682180

Product Key Features

Book Title
Folk Illusions: Children, Folklore, and Sciences of Perception
Author
Claiborne Rice, K. Brandon Barker
Format
Paperback
Language
English
Topic
Mythology, Biology, Optical Illusions
Publication Year
2019
Type
Textbook
Genre
Children & Young Adults
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
K. Brandon Barker, Claiborne Rice
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 307932304
CRN: 10691061
O tym sprzedawcy

superbookdeals

96,2% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 328 tys.

Dołączył: sie 2017
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Founded in 1991, superbookdeals is one of the largest marketplace booksellers in the world, shipping over 3 million books a year.With fulfilment centres in the US and UK, our commitment is to offer an ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.7

Opinie sprzedawcy (91 851)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne