Zdjęcie 1 z 4




Galeria
Zdjęcie 1 z 4




INTEGRATED STORYTELLING BY DESIGN By Klaus Paulsen (Paperback) (9780367856977 )
GBP 45,52
Około228,40 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 26,41 (około 132,51 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay.
Znajduje się w: Leicester, England, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 cze a Pn, 7 lip do 20147
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 405933749208
Parametry przedmiotu
- Stan
- Topic
- Integrated Approaches, Creative Processes, Visual Storytellin
- Book Series
- NA
- Genre
- Design, Storytelling, Communication
- Original Language
- English
- Country/Region of Manufacture
- UK
- Type
- Textbook
- Features
- Case Studies, Practical Applications, Theoretical Frameworks, Visual Examples, Exercises
- Narrative Type
- Non-Fiction
- Edition
- NA
- Intended Audience
- Designers, Educators, Communication Professionals
- Item Length
- 154
- Signed
- NO
- ISBN
- 9780367856977
O tym produkcie
Product Information
This pioneering work equips you with the skills needed to create and design powerful stories and concepts for interactive, digital, multi-platform storytelling and experience design that will take audience engagement to the next level. Klaus Sommer Paulsen presents a bold new vision of what storytelling can become if it is reinvented as an audience-centric design method. His practices unlock new ways of combining story with experience for a variety of existing, new and upcoming platforms. Merging theory and practice, storytelling and design principles, this innovative toolkit instructs the next generation of creators on how to successfully balance narratives, design and digital innovation to develop strategies and concepts that both apply and transcend current technology. Packed with theory and exercises intended to unlock new narrative dimensions, Integrated Storytelling by Design is a must-read for creative professionals looking to shape the future of themed, branded and immersive experiences.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367856977
eBay Product ID (ePID)
10049043200
Product Key Features
Book Title
Integrated Storytelling by Design: Concepts, Principles and Methods for New Narrative Dimensions
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2021
Number of Pages
286 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
526g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
CRN: 12884475
O tym sprzedawcy
bookwanderers
97,1% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 5,5 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (1 137)
- eBay automated feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącOrder completed successfully—tracked and on time