Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Problemy z kontem

Jeśli masz pytanie dotyczące swojego konta w serwisie eBay, przejrzyj poniższe informacje. Jeśli nie możesz znaleźć informacji, których szukasz, skontaktuj się z nami.

Problem Rozwiązanie

Nie pamiętam hasła.

Przejdź do strony Nie pamiętasz hasła, aby zweryfikować swoją tożsamość i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Chcę zaktualizować swoje informacje kontaktowe.

Przejdź do strony Informacje rejestracyjne i podaj wymagane informacje. Więcej informacji znajdziesz na stronie Aktualizowanie informacji kontaktowych.

Chcę rozpocząć sprzedaż w serwisie eBay, ale nie jestem zweryfikowanym użytkownikiem.

Aby móc sprzedawać, musisz być zweryfikowanym użytkownikiem. Aby rozpocząć proces weryfikacji, kliknij przycisk Sprzedaj u góry dowolnej strony serwisu eBay. Istnieją trzy metody weryfikacji sprzedających:

  1. Weryfikacja telefoniczna

  2. Weryfikacja za pomocą karty kredytowej lub debetowej

  3. Weryfikacja zwykłą pocztą

Moja karta kredytowa nie jest akceptowana.

Wiele kart typu pre-paid nie jest akceptowanych podczas weryfikacji sprzedającego. Dowiedz się od wystawcy karty, czy:

  • Karta jest aktywowana do transakcji internetowych.

  • Adres rozliczeniowy banku jest taki sam, jak adres podany w serwisie eBay.

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie Jak rozwiązać problemy z kartą kredytową lub debetową.

Otrzymałem wiadomość e-mail informującą o zaktualizowaniu danych mojej karty kredytowej.

Aby potwierdzić, że otrzymana wiadomość pochodzi z serwisu eBay, przejdź do strony Mój eBay > Moje wiadomości. Więcej informacji znajdziesz na stronie Jak rozpoznać fałszywe wiadomości e-mail.

Przed wygaśnięciem ważności karty serwis eBay wysyła prośbę o zaktualizowanie danych, aby uniknąć przerwy w działaniu konta.

Moje konto jest obecnie zablokowane lub zawieszone z powodu braku płatności.

Aby przywrócić swoje konto, musisz spłacić pełne saldo konta, aby wartość należnych płatności wyniosła 0,00 zł.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Jak przywrócic konto.

Nie rozumiem obciążenia konta.

Sprawdź status konta, aby przejrzeć zestawienie opłat. Obok każdej opłaty za przedmiot znajdziesz numer przedmiotu. Aby odszukać przedmiot wystawiony na aukcję w ciągu ostatnich 90 dni, wklej numer przedmiotu w dowolne pole wyszukiwania. Więcej informacji znajdziesz na stronie Jak sprawdzić status konta.

Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w sprawie opłaty naliczonej na Twoim koncie, skontaktuj się z nami.

Zażądałem zwrotu prowizji od ceny końcowej i nie otrzymałem go.

Zwrot prowizji od ceny końcowej można otrzymać jedynie w ramach procesu Zaległa płatność za przedmiot. Aby potwierdzić, że rzeczywiście nie otrzymałeś zwrotu prowizji, sprawdź status konta.

Jeśli nie otrzymałes zwrotu prowizji, sprawdź, czy zamknąłeś spór o zaległą płatność za przedmiot podając przyczynę, która umożliwia przyznanie zwrotu (patrz strona Zwroty prowizji od ceny końcowej).

Opłaty za wystawienie na aukcję nie podlegają zwrotowi, ponieważ stanowią koszt wystawienia przedmiotu na sprzedaż.

Nie chcę, aby karta kredytowa, której dane zapisane są w serwisie eBay, została obciążona daną kwotą.

Po wystawieniu faktury dla Twojego konta zostaje zaplanowana płatność automatyczna przy użyciu karty kredytowej, której dane zapisałeś w systemie. Jeśli terminu wykonania płatności automatycznej pozostało co najmniej 5 dni, możesz natychmiast dokonać jednorazowej płatności całej kwoty podanej na fakturze; co spowoduje wstrzymanie płatności automatycznej.

Gdy czas między płatnością jednorazową a płatnością faktury jest krótszy niż 5 dni, nie ma możliwości wstrzymania płatności automatycznej.

Na mojej fakturze jest zduplikowana płatność.

Jeśli na swoim koncie masz saldo dodatnie, którego nie możesz wykorzystać, możesz wystąpić o zwrot pieniędzy.

Dzieje się tak najczęściej w sytuacji, gdy płatność jednorazowa zostanie wykonana już po wystawieniu faktury dla danego konta.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Jak wykonać płatność jednorazową.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi