Strona główna > Pomoc >Twoje konto >Wprowadzenie >Jak skontaktować się z obsługą klienta |
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
Skontaktuj się z namiJeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Wypełnij formularz, poprzez który wyślesz emaila do naszego działu Obsługi klienta. Zależnie od pytania, udzielenie odpowiedzi może nam zająć od 24h do 72h. Prześlij nam dokumenty lub informacjeW celu rozwiązania niektórych problemów możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych informacji. Przykład: Masz uregulowane opłaty, ale nie jest to widoczne na Twoim koncie sprzedawcy. Poprosimy Cię o przesłanie skanu lub kopii wyciągu z konta bankowego lub karty. Jeśli poprosimy o przesłanie dokumentu, podamy Ci łącze do strony, poprzez którą możesz nam przesłać skan lub zdjęcie.
O czym pamiętać przy kontakcie z nami
| ![]() | Kontakt z namiMasz pytanie? Napisz do nas Zapytaj użytkownikówUzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi Pokrewne tematy Pomocy |