Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Skontaktuj się z nami

Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami.

Wypełnij formularz, poprzez który wyślesz emaila do naszego działu Obsługi klienta.

Zależnie od pytania, udzielenie odpowiedzi może nam zająć od 24h do 72h.

Prześlij nam dokumenty lub informacje

W celu rozwiązania niektórych problemów możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych informacji. Przykład: Masz uregulowane opłaty, ale nie jest to widoczne na Twoim koncie sprzedawcy. Poprosimy Cię o przesłanie skanu lub kopii wyciągu z konta bankowego lub karty.

Jeśli poprosimy o przesłanie dokumentu, podamy Ci łącze do strony, poprzez którą możesz nam przesłać skan lub zdjęcie.

  • Wielkość pliku nie może przekroczyć 1 MB. W razie potrzeby zmniejsz wymiary zdjęcia.

  • Akceptujemy pliki w formacie: .gif, .jpg oraz .png.

  • Sprawdź, czy skan jest czytelny.

O czym pamiętać przy kontakcie z nami

  • Jeśli masz pytanie dotyczące transakcji, najpierw skontaktuj się z kupującym lub sprzedawcą, a dopiero potem z nami.

  • Im więcej podasz szczegółów, tym lepiej. Podaj wszystkie daty, nr przedmiotu, nazwy użytkowników i opis podjętych działań.

  • Zwykle odpowiadamy w ciągu 24-48h. Zależy to od wielu czynników, w tym liczby wcześniejszych wiadomości czy złożoności problemu.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi