Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Rozstrzyganie sporów dotyczących opinii


Aby zachować niezawodność i użyteczność naszego systemu opinii, nie blokujemy komentarzy wystawianych sobie nawzajem przez użytkowników. Każda opinia staje się trwałą częścią profilu użytkownika. Jednak tylko kupujący mogą wystawiać negatywne i neutralne opinie.

Jak rozwiązywać problemy związane z otrzymanymi opiniami

Jeśli nie zgadzasz się z opinią otrzymaną od innego użytkownika:

Odpowiedz na otrzymaną opinię: i przedstawisz swoją wersję transakcji. Twoja odpowiedź będzie widoczna bezpośrednio pod opinią otrzymaną od innego użytkownika.
  1. Przejdź do strony Forum opinii.

  2. W sekcji Przydatne łącza w prawym menu kliknij łącze Odpowiedz na otrzymaną opinię i zaloguj się.

  3. Odszukaj opinię, na którą chcesz odpowiedzieć, a następnie kliknij łącze Odpowiedz.

  4. Wpisz swoją odpowiedź, a następnie kliknij przycisk Zostaw odpowiedź.

Uzupełnij wystawioną przez siebie opinię: i dodaj nowe informacje lub wyjaśnienie, które będzie widoczne pod oryginalną opinią.
  1. Przejdź do strony Forum opinii.

  2. W sekcji Przydatne łącza w prawym menu kliknij łącze Dodaj uzupełnienie do wystawionej opinii i zaloguj się.

  3. Odszukaj opinię, do której chcesz dodać komentarz uzupełniający, i kliknij łącze Uzupełnij komentarz.

  4. Wpisz swoją odpowiedź, a następnie kliknij przycisk Zostaw uzupełnienie.

Poproś kupującego o zmianę opinii neutralnej lub negatywnej. Możesz o to poprosić tylko wtedy, gdy rozwiążesz wszystkie problemy kupującego z daną transakcją lub gdy podejrzewasz, że kupujący omyłkowo wystawił niewłaściwą opinię. Zobacz dodatkowe warunki prośby o zmianę opinii.
  1. Przejdź do strony Forum opinii.

  2. W sekcji Przydatne łącza w prawym menu kliknij łącze Poproś o zmianę opinii i zaloguj się.

  3. Odszukaj opinię, o której zmianę chcesz prosić.

  4. Wybierz opcję Podaj kupującemu przyczynę prośby, wpisz przyczynę, a następnie kliknij przycisk Wyślij.

Czy opinię można usunąć?

Usuniemy opinię w wyjątkowych przypadkach, gdy:

  • Narusza nasze Zasady dotyczące opinii. Aby poprosić o usunięcie takiej opinii, kliknij łącze Zgłoś na dole strony Niewłaściwe komentarze do opinii.

  • Została wystawiona przez użytkownika, którego konto zostało zawieszone.

  • Jeśli komunikacja z kupującym pokazuje, że nie miał on zamiaru zapłacić za przedmiot z powodów będących poza kontrolą sprzedawcy.

  • Zawiera wulgarne sformułowania.

  • Zawiera osobiste informacje kontaktowe.

  • Otrzymaliśmy ważny nakaz sądowy z żądaniem usunięcia opinii.

  • Została wystawiona przez kupującego, który nie odpowiedział sprzedawcy nawet gdy:

    • sprzedawca otworzył sprawę o zaległą płatność

    • na koncie kupującego zanotowana została zaległa płatność

Dowiedz się więcej o usuwaniu i wycofywaniu opinii.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi