Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Jak zwrócić płatność kupującemu

  • Jeśli chcesz zwrócić pieniądze kupującemu, skontaktuj się z kupującym, aby ustalić, jak to zrobić.

  • Możesz zwrócić pieniądze przy pomocy tej samej formy płatności, jaką kupujący zapłacił za przedmiot.

Jak skontaktować się z kupującym

  1. Kliknij przycisk Mój eBay widoczny u góry dowolnej strony eBay i w razie potrzeby zaloguj się.

  2. Kliknij łącze Sprzedane w lewym menu.

  3. Znajdź przedmiot, za który chcesz dokonać zwrotu płatności.

  4. W kolumnie Działanie rozwiń menu i wybierz łącze Skontaktuj się z kupującym.

  5. Wpisz treść wiadomości do kupującego, a następnie kliknij przycisk Wyślij.

Uwaga: Jeżeli korzystasz z Menedżera sprzedaży, zaznacz pole obok przedmiotu, za który chcesz dokonać zwrotu płatności, a następnie kliknij przycisk E-mail u góry sekcji Przedmioty sprzedane.

Jeśli chcesz skontaktować się z kupującym telefonicznie, wyszukaj jego informacje kontaktowe.

Zwrot pieniędzy

Aby dokonać zwrotu płatności w systemie PayPal:
  1. Zaloguj się o swojego konta PayPal.

  2. Na stronie Moje konto – opis znajdź przedmiot, za który chcesz dokonać zwrotu płatności, a następnie kliknij łącze Szczegóły.

  3. Jeżeli nie widzisz przedmiotu, za który chcesz dokonać zwrotu płatności, kliknij łącze Wszystkie operacje.

  4. Na stronie Szczegóły transakcji kliknij łącze Zwrot płatności znajdujące się na dole strony.

  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie, aby zwrócić pieniądze kupującemu.

Uwaga: Ta metoda jest dostępna tylko w przypadku, gdy od zakończenia transakcji nie minęło jeszcze 60 dni. Jeśli transakcja, za którą chcesz zwrócić pieniądze, zakończyła się wcześniej niż 60 dni temu, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Kliknij zakładkę Wyślij pieniądze znajdującą się na górze większości stron serwisu PayPal.

  2. Podaj wymagane informacje, aby wysłać pieniądze kupującemu.

  3. Kliknij przycisk Kontynuuj.

  4. Sprawdź, czy podane informacje są poprawne, a następnie kliknij przycisk Wyślij pieniądze.

Jeśli masz pytania dotyczące systemu PayPal, skontaktuj się z Obsługą klienta PayPal.

Zwrot prowizji od ceny końcowej

  • Gdy dokonujesz zwrotu pieniędzy kupującemu, nie powoduje to automatycznego zwrot prowizji od ceny końcowej.

  • Aby otrzymać zwrot prowizji od ceny końcowej na swoje konto sprzedającego, musisz otworzyć i zamknąć sprawę w Centrum rozstrzygania.

  • Zwrot prowizji od ceny końcowej możesz otrzymać zależnie od tego, w jaki sposób zamkniesz sprawę.

  • Jeśli po próbie uzyskania płatności od kupującego zdecydujesz się zakończyć transakcję, zobacz, o zrobić, gdy kupujący nie zapłacił.

  • Jeśli nie możesz sfinalizować sprzedaży (np. przedmiot jest zepsuty, zgubiłeś go lub sprzedałeś innej osobie), anuluj transakcję.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi