Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Nadużywanie procesu dot. zaległych płatności za przedmioty

 

 

Omówienie zasad

Sprzedawcy nie mogą nadużywać procesu rozstrzygania spraw o zaległe płatności, a jeśli kupujący zapłacił za przedmiot, nie kwalifikują się do zwrotu prowizji od sprzedaży. Jeśli sprzedawca poprosi o zwrot opłaty za wystawienie przedmiotu, którego oferta sprzedaży zakończyła się pomyślną transakcją, kupujący może odwołać się od zaległej płatności.

Wobec sprzedawcy, który nieuczciwie anulował zamówienia, twierdząc, że kupujący nie zapłacił, możemy podjąć kilka rodzajów działań. Możemy na przykład cofnąć wszystkie zwroty opłat za dany okres, uniemożliwić korzystanie z systemu zwrotu prowizji od sprzedaży przez określony czas, nałożyć ograniczenia dotyczące kupowania lub sprzedawania oraz zawiesić konto.

 

 

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Jeśli płatność zrealizowano, ale przedmiot do Ciebie nie dotarł, Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay może okazać się pomocna. Dowiedz się więcej o tym, co zrobić, jeśli nie otrzymasz przedmiotu.

Zasady dotyczące prowadzenia sprzedaży
Choć zrozumiałe jest, że czasami sprzedawcy nie mogą sfinalizować sprzedaży, nie wolno im odrzucić płatności po udanej transakcji. Aby dowiedzieć się, co należy do obowiązków sprzedawców, zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi prowadzenia sprzedaży.

 

Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji na eBay, nie zezwalamy na nieuczciwe anulowanie zamówień na podstawie stwierdzenia, że kupujący nie dokonał zapłaty. Możliwość anulowania zamówień z powodu braku zapłaty ze strony kupującego została wprowadzona po to, by pomóc sprzedawcom w uzyskaniu płatności za przedmioty, które kupujący zobowiązali się kupić. Jeśli sprzedawca anuluje zamówienie z powodu braku zapłaty ze strony kupującego, może kwalifikować się do otrzymania zwrotu wszelkich obowiązujących opłat.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi