Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Wpisz szukane słowo

Nadużywanie procesu dot. zaległych płatności za przedmioty


Sprzedawcy nie mogą nadużywać procesu rozstrzygania spraw o zaległe płatności ani ubiegać się o zwrot prowizji od ceny końcowej za transakcje, w których kupujący zapłacili za przedmioty.

Jeśli sprzedawca ubiega się o zwrot opłaty za sfinalizowaną transakcję, kupujący może odwołać się od zaległej płatności.

Wobec sprzedających, którzy niezgodnie z prawdą zgłaszają zaległe płatności za przedmioty, może zostać podjęty szereg działań, w tym:

  • Anulowanie zwrotów opłat dla danego okresu

  • Czasowa utrata prawa korzystania z funkcji zwrotów opłat

  • Ograniczenie uprawnień konta

  • Zawieszenie konta

  • Kupujący wysyła pełną płatność sprzedawcy i otrzymuje od niego przedmiot. Mimo to sprzedawca otwiera spór o zaległą płatność za przedmiot.

  • Sprzedawca odmawia sfinalizowania sprzedaży i otwiera sprawę o zaległą płatność za przedmiot.

Ochrona kupującego

Zasady dotyczące jakości obsługi kupujących

  • Niekiedy sprzedawca może nie być w stanie sfinalizować sprzedaży, ale nie może odrzucić płatności po udanej transakcji.

  • Dowiedz się, za co odpowiada sprzedawca z zasad dot. praktyk sprzedaży

  • Jeśli sprzedający odmawia sfinalizowania transakcji, skontaktuj się z nami. Kliknij łącze Zgłoś na dole strony Zasady dotyczące praktyk sprzedaży.

Proces rozstrzygania spraw o zaległe płatności ma pomagać sprzedawcom w otrzymaniu płatności za sprzedane przedmioty i zwrot prowizji od ceny końcowej, gdy kupujący nie zapłaci.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi