Gdy kupujący kupi przedmiot, jest zobowiązany sfinalizować transakcję i przesłać zapłatę sprzedawcy.
Jeśli kupujący nie zapłaci w ciągu 4 dni, sprzedawca może otworzyć sprawę o zaległą płatność w Centrum rozstrzygania. Jeśli kupujący nadal nie zapłaci lub nie rozwiąże sprawy, możemy zapisać na jego koncie zaległą płatność.
Jeśli na koncie kupującego zanotujemy zbyt wiele zaległych płatności, możemy ograniczyć lub zablokować mu możliwość kupowania.
Składasz ofertę i po wygraniu aukcji okazuje się, że koszty wysyłki są wyższe niż oczekiwane. Ignorujesz żądania i nie wysyłasz płatności. Jest to naruszenie naszych zasad.
Jesteś nowym użytkownikiem i zaczynasz licytować i kupować na każdej interesującej Cię aukcji. Jeśli wygrasz i kupisz wszystkie te przedmioty, masz obowiązek za nie zapłacić. Brak zapłaty jest naruszeniem naszych zasad.
Licytujesz dwa podobne przedmioty, ponieważ bardzo chcesz kupić przynajmniej jeden z nich. Wygrywasz oba, ale płacisz tylko za jeden. Jest to naruszenie naszych zasad. Masz obowiązek zapłacić za oba przedmioty.
Fałszywe zgłoszenia
Sprzedawcy, którzy zgłaszają nieprawdziwe przypadki zaległych płatności, mogą ponieść konsekwencje:
Anulowanie wszystkich zwrotów za dany okres
Utrata możliwości zwrotu prowizji od ceny końcowej za dany okres
Czasowy brak możliwości korzystania z funkcji zwrotów prowizji od ceny końcowej
Zawieszenie konta
Zaległe płatności i ograniczenia konta
Jeśli kupujący nie zapłaci za kupiony przedmiot, na jego koncie zostanie zanotowana zaległa płatność.
Zaległe płatności są niezależne od opinii i nie wpływają na wynik opinii ani profil użytkownika.
Zaległa płatność zostanie automatycznie zapisana na koncie kupującego, gdy sprzedawca otrzyma zwrot prowizji od ceny końcowej.
Jeśli na koncie kupującego zanotujemy zbyt wiele zaległych płatności, możemy mu ograniczyć lub zablokować możliwość kupowania.
W przypadku transakcji z zaległymi płatnościami, opinie kupujących mogą zostać usunięte, jeśli:
Kupujący nie zapłaci ani nie odpowie na sprawę o zaległą płatność.
Konto kupującego zostanie zawieszone.
Odpowiedzi kupującego w Centrum rozstrzygania podważają cel sprawy o zaległą płatność i system opinii.
Wszystkie opinie i oceny szczegółowe zostaną usunięte lub zablokowane, jeśli otwarta zostanie sprawa o zaległą płatność, o ile PayPal był jedyną oferowaną formą płatności i nie oferowany był odbiór osobisty/płatność przy odbiorze.
Jeśli kupujący nie płaci za kupiony lub wylicytowany przedmiot, sprzedawca traci czas i pieniądze.
Nasze zasady pomagają zapewnić bardziej bezpieczne i udane transakcje.