Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Loose Leaf for Financial and Managerial - Loose Leaf, by Wild John J.; - Good
US $36,19
Około133,68 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 3Sprzedane: 13
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Philadelphia, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Śr, 13 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 125984014740
Ostatnia aktualizacja: 05-08-2025 10:46:01 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Loose Leaf for Financial and Managerial Accounting
- ISBN
- 9781264098675
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264098677
ISBN-13
9781264098675
eBay Product ID (ePID)
20050385370
Product Key Features
Number of Pages
1088 Pages
Publication Name
Loose Leaf for Financial and Managerial Accounting
Language
English
Subject
Accounting / Financial
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
66.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.9 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
Chapter 1: Accounting in Business Chapter 2: Accounting for Business Transactions Chapter 3: Adjusting Accounts for Financial Statements Chapter 4: Accounting for Merchandising Operations Chapter 5: Inventories and Cost of Sales Chapter 6: Cash, Fraud, and Internal Control Chapter 7: Accounting for Receivables Chapter 8: Accounting for Long-Term Assets Chapter 9: Accounting for Current Liabilities Chapter 10: Accounting for Long-Term Liabilities Chapter 11: Corporate Reporting and Analysis Chapter 12: Reporting Cash Flows Chapter 13: Analysis of Financial Statements Chapter 14: Managerial Accounting Concepts and Principles Chapter 15: Job Order Costing Chapter 16: Process Costing and Analysis Chapter 17: Activity-Based Costing and Analysis Chapter 18: Cost Behavior and Cost-Volume-Profit Analysis Chapter 19: Variable Costing and Analysis Chapter 20: Master Budgets and Planning Chapter 21: Flexible Budgets and Standard Costs Chapter 22: Performance Measurement and Responsibility Accounting Chapter 23: Relevant Costs for Managerial Decisions Chapter 24: Capital Budgeting and Investment Analysis Financial Statement Information A Time Value of Money B-1 Investments C-1 Lean Principles and Accounting D-1 Chart of Accounts CA-1 Brief Review BR-1
Synopsis
The Wild Financial and Managerial Accounting text has quickly become the market leading text that provide a corporate perspective with balanced coverage in this growing course area. With its step-by-step approach and the author's accessible writing style, Financial and Managerial Accounting streamlines complex accounting processes and helps students build confidence by mastering key concepts and procedures. With content that is presented in organized learning blocks ending with a need-to-know examples, the text makes it easy for students to find the most relevant content needed to solve problems. Chapter opening vignettes use dynamic, well-known entrepreneurs to appeal to all students and show the relevance of accounting. Students are encouraged to think like a businessperson and apply what they learn. A wide variety of assignments provide instructors with flexibility to teach, assess, and challenge students on several levels. Join your colleagues and the millions of students that have used this best-selling learning system to advance their education and careers.
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
BooksRun
99,2% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 847 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Popularne kategorie z tego Sklepu
Opinie sprzedawcy (175 559)
Ten przedmiot (1)
Wszystkie przedmioty (175 559)
- y***k (253)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyZakup potwierdzonyShipped fast. Packaged carefully. Happy purchase. Thank you!
- m***m (25)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBook is in great condition.
- 0***- (491)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood item and price. Fast delivery. Thanks.
- k***7 (95)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyPerfect