Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Strategic brand management. Building, measuring, and managing brand equity...
91,51 EUR
Około389,76 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Wysyłka do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: Schio, Włochy
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156749448510
Ostatnia aktualizacja: 15-09-2025 21:15:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Editore
- Pearson
- Autore
- Keller Kevin L., Swaminathan Vanitha
- Titolo
- Strategic brand management. Building, measuring, and managing bra
- Collana
- Business and Economics
- Anno di pubblicazione
- 2025
- ISBN
- 9781292314969
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): IT 03091410245
Wystawiam faktury VAT.
O tym sprzedawcy
Libreria Bortoloso
99,9% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 302 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (153 473)
- t***n (69)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyOttimo!!!
- o***f (2533)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyTutto perfetto, grazie!
- o***f (2533)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyTutto perfetto, grazie!