Skończył się zapas tego przedmiotu.

Strategic brand management. Building, measuring, and managing brand equity...

Libreria Bortoloso
(119050)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
91,51 EUR
Około389,76 zł
Stan:
Nowy
Wysyłka:
Wysyłka do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: Schio, Włochy
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156749448510
Ostatnia aktualizacja: 15-09-2025 21:15:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Editore
Pearson
Autore
Keller Kevin L., Swaminathan Vanitha
Titolo
Strategic brand management. Building, measuring, and managing bra
Collana
Business and Economics
Anno di pubblicazione
2025
ISBN
9781292314969

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): IT 03091410245
Wystawiam faktury VAT.
O tym sprzedawcy

Libreria Bortoloso

99,9% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 302 tys.

Dołączył: lip 2005
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Benvenuto su Libreria Bortoloso, libreria storica con più di 80 anni di storia, passione, esperienza. Ti ringraziamo per aver scelto di fare affari su Bortoloso.it

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (153 473)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne