Principles of Microeconomics Gottheil, Fred M.

POWERBOOK2
(261)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
40,99 USD
Około147,76 zł
Stan:
Nowy
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
8,22 USD (około 29,63 zł) Standard Shipping.
Znajduje się w: Macomb, Michigan, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 27 wrz a Cz, 2 paź do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156777295310
Ostatnia aktualizacja: 06-08-2025 01:38:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
0324260180
Edition
4
ISBN-10
0324260180
manufacturer
Thomson
number_of_pages
582
EAN
9780324260182
binding
paperback
subject_keyword
Business
generic_keyword
Principles of Microeconomics, statisfy highly syllabus
target_audience
College/University
item_type_keyword
books
publication_date
2004-03-10T00:00:01Z
textbook_type
unknown
item_name
Principles of Microeconomics
product_site_launch_date
2004-08-01T00:00:00-00:00
supplier_declared_dg_hz_regulation
not_applicable
externally_assigned_product_identifier
0324260180
unspsc_code
55101500
Book Title
Unspecified

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0324260180
ISBN-13
9780324260182
eBay Product ID (ePID)
30973082

Product Key Features

Number of Pages
582 Pages
Publication Name
Principles of Microeconomics
Language
English
Subject
Economics / Microeconomics, Economics / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Author
Fred M. Gottheil
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
37.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2003-117127
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
338.5
Table Of Content
PART I. THE BASICS OF ECONOMIC ANALYSIS 1. Introduction 2. Production Possibilities and Opportunity Costs 3. Demand and Supply PART II. INTRODUCTION TO MICROECONOMICS 4. Elasticity 5. Marginal Utility and Consumer Choice 6. Price Ceilings and Price Floors 7. Business Ownership and Organization: Proprietorships, Partnerships, and Corporations PART III. THE MICROECONOMICS OF PRODUCT MARKETS 8. Costs of Production 9. Maximizing Profit 10. Identifying Markets and Market Structures 11. Price and Output in Monopoly, Monopolistic Competition, and Perfect Competition 12. Price and Output Determination Under Oligopoly 13. Antitrust and Regulation 14. Externalities, Market Failure, and Public Choice PART IV. THE MICROECONOMICS OF FACTOR MARKETS 15. Wage Rates in Competitive Labor Markets 16. Wages and Employment: Monopsony and Labor Unions 17. Interest, Rent, and Profit 18. Income Distribution and Poverty PART V. THE WORLD ECONOMY 19. International Trade 20. Exchange Rates, Balance of Payments, and International Debt 21. Economic Problems of Less-Developed Economies
Synopsis
This newly updated edition of a highly regarded the principles of microeconomics text provides your students with the most up-to-date information available. Cases, tables, data, and more were updated to reflect 2003 data. The text also has a four-color internal and full supplement package that complements the text's superb conversational style, which engages students like none other. Principles of Microeconomics, 4e represents the results Fred Gottheil's career as an outstanding professor and author. This edition is maintains the proven structure and style of previous editions while updating content to make it even more valuable to professors and students alike. The author continues to use familiar stories, illustrations, scenarios, and a direct-to-student writing style to appeal to students' interests. The narrative is built around questions, which cut the distance between the student and the unfamiliar concepts of economics. Instead of covering hundreds of topics superficially, the book presents basic concepts in depth and develops economic analysis step-by-step. The result'learning economics becomes relative, interactive and appealing versus mere passive course participation.
LC Classification Number
HB172.G638 2005

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

O tym sprzedawcy

POWERBOOK2

98,4% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 560

Dołączył: maj 2004
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Welcome to POWERBOOK2, your ultimate destination for a diverse range of entertainment and essential resources! Dive into our expansive collection of Movies & TV, where you can relive classic moments ...
Zobacz więcej

Opinie sprzedawcy (166)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne