Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Cz, 22 maj o 19:32, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
McDonalds WAKE UP HAPPY! SKILLET EGGS BACON Enamel Lapel Pin 2007 NEW SEALED NIP
Zakończone
McDonalds WAKE UP HAPPY! SKILLET EGGS BACON Enamel Lapel Pin 2007 NEW SEALED NIP
US $19,95US $19,95
Cz, 22 maj, 19:32Cz, 22 maj, 19:32
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

McDonalds WAKE UP HAPPY! SKILLET EGGS BACON Enamel Lapel Pin 2007 NEW SEALED NIP

sweetwater_general_store
(8075)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $19,95
Około73,53 zł
Stan:
Nowy
    Wysyłka:
    US $7,60 (około 28,01 zł) USPS Ground Advantage®.
    Znajduje się w: Austin, Texas, Stany Zjednoczone
    Dostawa:
    Szacowana między Cz, 7 sie a Pn, 11 sie do 94104
    Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
    Zwroty:
    Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
    Płatności:
         Diners Club

    Kupuj bez obaw

    Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
    Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
    Nr przedmiotu eBay: 156905336586

    Parametry przedmiotu

    Stan
    Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot. Aby sprawdzić szczegóły, ...
    Brand
    McDonald's
    Type of Advertising
    Pin
    Color
    Multi-color
    Date of Creation
    2007
    Theme
    Restaurants & Fast Food
    Original/Reproduction
    Original
    Country/Region of Manufacture
    China

    Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

    Informacje o sprzedawcy-firmie

    Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
    O tym sprzedawcy

    sweetwater_general_store

    100% opinii pozytywnych

    Dołączył: cze 2002
    Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

    Opinie sprzedawcy

    Jeszcze brak opinii