
User Friendly: How the Hidden Rules of Design are Changing... - Kuang, Cliff
GBP 6,53GBP 6,53
Wt, 10 cze, 10:15Wt, 10 cze, 10:15
Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
User Friendly: How the Hidden Rules of Design are Changing... - Kuang, Cliff
GBP 6,53
Około32,04 zł
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 5,00 (około 24,54 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 15 sie a Wt, 2 wrz do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156924214803
Ostatnia aktualizacja: 09-06-2025 16:21:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- User Friendly: How the Hidden Rules of Design are Changing the Wa
- Genre
- Product Design
- ISBN
- 9780753556641
O tym produkcie
Product Information
In USER FRIENDLY, Cliff Kuang, a design strategist at Google and veteran technology journalist at Fast Company and Wired, working with Robert Fabricant, a well-known product designer, reveals the hidden ways in which design is reshaping our lives ***Picked as a book of the year by Fortune magazine*** 'A tour de force, an engrossing fusion of scholarly research, professional experience and revelations from intrepid firsthand reporting' -- New York Times USER FRIENDLY is a must-read for anyone who loves well-designed products-and for the innovators aspiring to make them. It seems like magic when some new gadget seems to know what we want before we know ourselves. But why does some design feel intrinsically good, and why do some designs last forever, while others disappear? User Friendly guides readers through the hidden rules governing how design shapes our behaviour, told through fascinating stories such as what the nuclear accident at Three Mile Island reveals about the logic of the smartphone; how the pressures of the Great Depression and World War II created our faith in social progress through better product design; and how a failed vision for Disney World yielded a new paradigm for designed experience.
Product Identifiers
Publisher
Ebury Publishing
ISBN-13
9780753556641
eBay Product ID (ePID)
238719025
Product Key Features
Number of Pages
416 Pages
Publication Name
User Friendly: How the Hidden Rules of Design Are Changing the Way We Live, Work & Play
Language
English
Subject
Technology, Computer Science, Business
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
539 g
Item Width
153 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 901578627
CRN: 07693718
O tym sprzedawcy
WeBuyBooks
99,6% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 7,8 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (3 087 184)
Ten przedmiot (1)
Wszystkie przedmioty (3 087 184)
- eBay automated Feedback- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyOrder completed successfully – tracked and on time
- e***_ (307)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyHighly recommended, great bayern!
- Automatische feedback van eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- 1***4 (1136)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem as described, thank you