Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Role of a Great Game Designer (Game Designer Handbook The)

Global Dispatch
(7092)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $23,57
Około86,88 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Livingston, NJ, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 19 sie a Cz, 28 sie do 94104
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 156957280832
Ostatnia aktualizacja: 02-08-2025 11:56:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
EAN
9781777993207
UPC
9781777993207
ISBN
9781777993207
MPN
N/A
Country/Region of Manufacture
United States
Book Title
The Role of a Great Game Designer (Game Designer H

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Richard Carrillo
ISBN-10
1777993202
ISBN-13
9781777993207
eBay Product ID (ePID)
28071635835

Product Key Features

Number of Pages
238 Pages
Language
English
Publication Name
Role of a Great Game Designer
Publication Year
2021
Subject
Counseling / Career Development, Digital Media / General, General
Type
Textbook
Author
Richard Carrillo
Subject Area
Design, Computers, Education
Series
The Game Designer Handbook Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
10.8 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
TitleLeading
The
Series Volume Number
Vol. 1
Synopsis
This book is for game designers of all experience levels and also for the teams, developers, and support staff they work with. It showcases the reality of what game designers actually do (or should be doing) and sheds light on some widespread misconceptions of the job. This is an easy-to-read, practical guide for the following people: Game Designers: Understand what Game Designers really own and the skills required to be successful. Anyone can design games but not everyone is a Game Designer. What distinguishes those two is the team. Game Designers are part of a passionate development team and working successfully with that team is as important as the game design itself. This book reveals how to successfully drive the gameplay experience from vision to final product. It also dives deeper into the skills required to inspire the team and build belief in the design. Future Game Designers: If you want to become a Game Designer because you believe you have great game ideas then you'll be truly disappointed with the actual job. Your ideas aren't as important as your critical thinking and ability to design. In short, how you turn the millions of ideas already out in the world and the thousands of ideas the dev team already has into solid designs that solve the current problem, fit the vision's goals, and enhance the gameplay experience. This book will further discuss the difference between Ideas and Designs as well as dive deep into the true day to day job of a Game Designer. Teams/Support: For everyone else already in game development but not on the design team, you'll be able to use the knowledge in this book to increase your understanding of game design and better your collaboration with the designers on your teams. After all, it's the game designer's job to inspire you. Great design means nothing without a team driving their passion into the product. The team is the designer's first customer. The moment they forget that, morale starts to fall and the game starts to suffer. But that doesn't mean the customer is always right. This book will showcase what designers are expected to own and how they should always turn to the team for ideas and feedback. Whether you're new to game design, looking to hone your skills, or dreaming of completely restructuring your design team's philosophy, there's something here for you. The ultimate goal of this book is to raise the role of Game Designer to a higher standard across the video game industry.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): DE 325825342
O tym sprzedawcy

Global Dispatch

93% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 32 tys.

Dołączył: mar 2012
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Welcome! We offer a variety of unique and quality items. We wish you a pleasant and delightful shopping experience!

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.6

Opinie sprzedawcy (7 979)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne