
Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't by Collins, J
GBP 10,85GBP 10,85
Śr, 04 cze, 20:50Śr, 04 cze, 20:50
Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't by Collins, J
GBP 10,85
Około53,24 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 7,20 (około 35,33 zł) Royal Mail International Standard.
Znajduje się w: Hertfordshire, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Cz, 21 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 157060658032
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't
- ISBN
- 9780712676090
O tym produkcie
Product Information
Jim Collins, bestselling author of Built to Last returns with Good to Great, a look at what it takes to succeed in business and how a good company can become a great one. ________________________________Can a good company become a great one? If so, how?After a five-year research project, Jim Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organisation to make the leap from good to great while other organisations remain only good. Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even shocking - to the modern mind.Good to Great achieves a rare distinction- a management book full of vital ideas that reads as well as a fast-paced novel. It is widely regarded as one of the most important business books ever written.
Product Identifiers
Publisher
Cornerstone
ISBN-10
0712676090
ISBN-13
9780712676090
eBay Product ID (ePID)
89139370
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
Good to Great
Language
English
Subject
Management, Business, Economy & Industry, Business
Publication Year
2001
Type
Textbook
Subject Area
Management & Business: General
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
240 mm
Item Weight
536 g
Item Width
162 mm
Height
240mm
Width
160mm
Weight
554g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Spine
30mm
Special Attributes
1st Edition
Region
Colorado
Topic
Books
Subjects
Business, Economics & Industry
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 858 5123 06
CRN: 04924751
O tym sprzedawcy
Phatpocket Book Shoppe
99,3% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 121 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (43 429)
Ten przedmiot (1)
Wszystkie przedmioty (43 429)
- r***r (128)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyZakup potwierdzonySeller was unable to fulfil the order, but their communication was good and I received a prompt refund
- 9***j (2630)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood service, thank you.
- 6***k (69)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem as described and arrived. Thanks
- s***n (1884)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat thanks