Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far - Brady, Prof Chris
GBP 7,66
Około37,49 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
GBP 19,00 (około 93,00 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 18 sie a Śr, 27 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 157079056166
Ostatnia aktualizacja: 05-08-2025 00:26:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far
- Language
- English
- Genre
- Takeovers, mergers & buy-outs
- ISBN
- 9780273656753
O tym produkcie
Product Information
This is the inside story of the BMW/Rover saga, from purchase to sale. The 8 year story of BMW's ownership of Rover encapsulates virtually every aspect of the business game. It kicked off with an ill-thought through M&A and misplaced strategy, taking place on the last big battleground for the old-style unions. Then followed a clash of the titans - Germany versus Germany in the BMW boardroom; and on the larger playing field, Germany versus England. The disastrous decisions, clash of cultures, and ultimately European Union meddling led to the eventual downfall of the relationship.Andrew Lorenz was commissioned by BMW to write the official history of Rover. As the story unfolded, he and Chris Brady had unparalleled, officially sanctioned access to all the key players. They bring together all the interwoven threads, and the result is spellbinding. KEY PREDICTION:The authors conclude that MG Rover will probably ditch the Rover brand in the medium term and concentrate on MG - the only untainted brand they have. Find out why.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273656753
eBay Product ID (ePID)
91160042
Product Key Features
Subject
Management, Business
Publication Year
2001
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
End of the Road: BMW and Rover-A Brand Too Far
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
193 mm
Item Weight
262 g
Item Width
127 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 901578627
CRN: 07693718
O tym sprzedawcy
WeBuyBooks
99,6% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 7,8 mln
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (3 087 148)
- Automatische feedback van eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- c***o (231)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem arrived quickly and as described. Thank you.
- 2***7 (21)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyArrived on time. Good condition