Masz taki przedmiot na sprzedaż?

End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far - Brady, Prof Chris

WeBuyBooks
(2645075)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 7,66
Około37,49 zł
Stan:
Dobry
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
GBP 19,00 (około 93,00 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: Rossendale, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 18 sie a Śr, 27 sie do 94104
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 157079056166
Ostatnia aktualizacja: 05-08-2025 00:26:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far
Language
English
Genre
Takeovers, mergers & buy-outs
ISBN
9780273656753

O tym produkcie

Product Information

This is the inside story of the BMW/Rover saga, from purchase to sale. The 8 year story of BMW's ownership of Rover encapsulates virtually every aspect of the business game. It kicked off with an ill-thought through M&A and misplaced strategy, taking place on the last big battleground for the old-style unions. Then followed a clash of the titans - Germany versus Germany in the BMW boardroom; and on the larger playing field, Germany versus England. The disastrous decisions, clash of cultures, and ultimately European Union meddling led to the eventual downfall of the relationship.Andrew Lorenz was commissioned by BMW to write the official history of Rover. As the story unfolded, he and Chris Brady had unparalleled, officially sanctioned access to all the key players. They bring together all the interwoven threads, and the result is spellbinding. KEY PREDICTION:The authors conclude that MG Rover will probably ditch the Rover brand in the medium term and concentrate on MG - the only untainted brand they have. Find out why.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273656753
eBay Product ID (ePID)
91160042

Product Key Features

Subject
Management, Business
Publication Year
2001
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
End of the Road: BMW and Rover-A Brand Too Far
Type
Textbook
Author
Andrew Lorenz, Chris Brady
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
193 mm
Item Weight
262 g
Item Width
127 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 901578627
CRN: 07693718
O tym sprzedawcy

WeBuyBooks

99,6% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 7,8 mln

Dołączył: wrz 2009
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Buy More, Save More on Books! – Discounts Up to 20% Off!

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (3 087 148)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne