Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Target: 20 Years of Design for All: How Target Revolutionized Accessible Design

monroereading
(11273)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $7,99
Około29,15 zł
(US $7,99 / Unit)
lub Najlepsza oferta
Stan:
Nowy
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
US $5,22 (około 19,05 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Erie, Michigan, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 13 sie a Wt, 19 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 163914344599
Ostatnia aktualizacja: 14-07-2025 23:03:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Signed By
NA
Signed
No
Book Series
NA
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Subject
Architecture & Design
Edition
Limited Edition
Vintage
No
Personalize
No
Type
Hardcover
Era
2010s
ISBN-13
9780847867363
Personalized
No
Features
Illustrated
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780847867363

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847867366
ISBN-13
9780847867363
eBay Product ID (ePID)
7038724965

Product Key Features

Book Title
Target: 20 Years of Design for All : How Target Revolutionized Accessible Design
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Interior Design / General, Decorating, Fashion & Accessories, General
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Design, Architecture, House & Home, Business & Economics
Author
Target
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
77 Oz
Item Length
11.7 in
Item Width
9.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-938315
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
381.1410973
Synopsis
Target sparked the democratization of design two decades ago, as the first retailer to forge partnerships with well-known and emerging designers to offer high style without the high price tag. This idea altered the fashion and style landscape forever--and became a retail game changer. Now readers can discover the inside story from those who were there--the designers, photographers, creators, superfans, and, of course, the Target guests. For 20 years, Target's design partnerships have made a mark on culture at large, with the retailer's brand promise of "Expect More. Pay Less." embracing the belief that design should be accessible, too. At the center of Design for All are the designers -- offering exclusive collections in stores or at another Target first, the pop-up shop. From Michael Graves to Isaac Mizrahi, John Paul Gaultier to Philippe Starck, Jason Wu, Alexander McQueen, Gwen Stefani and more, Target has collaborated with more than 180 designers throughout the past two decades. And this book covers it all with new glimpses behind some of the most iconic collections including Missoni, Stephen Sprouse, and Lily Pulitzer. Target: 20 Years of Design for All is the definitive tale of Target's impact on culture and retail with page after page recounting every one of those memorable years. Through beautiful photographs, advertising stills, sketches, and interviews with designers, influencers and Target insiders, this book offers everything readers love about Target. It's chic and approachable. Stylish and inclusive. With surprises around every corner.
LC Classification Number
HF5465

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

monroereading

99,3% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 28 tys.

Dołączył: wrz 2002
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
You bring it to me and I'll sell it!!

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Opinie sprzedawcy (11 088)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne