Masz taki przedmiot na sprzedaż?

MAKING THE NUMBERS COUNT: THE MANAGEMENT ACCOUNTANT AS By Brian H. Maskell Mint

~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
ZUBER
(268333)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $29,75
Około108,52 zł
Stan:
Jak nowa
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Odetchnij spokojnie. Bezpłatna wysyłka i zwroty.
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 13 sie a Wt, 19 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 186831049924
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2025 17:41:37 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
1563270706
Book Title
Making the Numbers Count: The Management Accountant as Change
ISBN
9781563270703

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Productivity Press
ISBN-10
1563270706
ISBN-13
9781563270703
eBay Product ID (ePID)
997304

Product Key Features

Number of Pages
344 Pages
Publication Name
Making the Numbers Count : the Management Accountant As Change Agent on the World Class Team
Language
English
Subject
Accounting / Managerial, Industries / Manufacturing
Publication Year
1996
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Brian H. Maskell
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
96-015622
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.15/11
Table Of Content
Contents Publisher's Message Preface 1. The Proactive Accountant 2. Shortcomings of Traditonal Accounting Methods 3. World Class and Agile Manufacturing 4. Simplification of Accounting Systems Interlude: Accounting is Boring but Controllorship Is Not 5. Activity-Based Management and Activity-Based Costing 6. Value-Added Management 7. Performance Measurement Interlude:Bean Counters No More 8. A New Approach to Product Design 9. Implementing the New Approach to Accounting Appendix: Accounting and Measurement Questionnaire
Synopsis
Maskell challenges you to take a fresh look at your accounting systems and then clarifies world class methods required for innovative, proactive management accounting. As we move our analytical skills into new areas of the production organization and abandon many of the traditional methods, there are new techniques we must learn. The average management accountant is woefully ignorant of the company's processes and procedures. They do not have a clear understanding of the accounting and administration procedures because these tend to be complex and convoluted. As well, very few management accountants have more than a passing knowledge of the manufacturing processes -- not to mention the engineering and technology the product uses. To be a valuable contributor to your organization, you must be intimately familiar with the company's products, processes, markets, and customers. You must also have a clear understanding of what people in other departments think, feel, and do. These things are not learned in training classes; They are learned by taking the time and effort -- often in your own time -- to get alongside other people in your organization and become a part of the team.
LC Classification Number
HF5657.4.M375 1996

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

ZUBER

97,9% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 965 tys.

Dołączył: paź 1998
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Opinie sprzedawcy (296 160)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne