Zdjęcie 1 z 10










Galeria
Zdjęcie 1 z 10










Masz taki przedmiot na sprzedaż?
˜Aluminum U Type TO-3P Heat Sink Dense Tooth Heat Cooler Fin Cooling Radiator
7,02 GBP
Około34,24 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Nowy
Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu (gdy opakowanie jest stosowane). Opakowanie powinno być identyczne, jak to stosowane w sklepach detalicznych, o ile producent nie zastosował innych opakowań, takich jak pudełka bez nadruku lub plastikowe torebki. Aby sprawdzić szczegóły, zobacz opis podany przez sprzedającego.
Dostępne: 5
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: Shenzhen, Chiny
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 187480455982
Ostatnia aktualizacja: 21-10-2025 07:36:29 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Brand
- Unbranded
- Color
- As the description shows
- Length
- As the description shows
- MPN
- Does not apply
- Size
- As the description shows
- Type
- As the description shows
- EAN
- 7351722615229
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
Numer VAT (NIP): GB 319203133
UNIFIED_SOCIAL_CREDIT_CODE: 91420100MA4K25CK7R
Informacje o bezpieczeństwie i dostępności
Ostrzeżenie: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
O tym sprzedawcy
aufashiony
98,3% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 34 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (8 339)
- k***b (569)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyDidn't arrive, no sign of it then two days before promised-by date got a series of pre-composed messages asking me to contact China Post & allow an extra 1-2 days etc etc. Seller full refunded the following month. Before and after this, other things I had ordered they arrived OK. Couldn't understand Tracking it all written in Chinese symbols.Uzupełnienie od: k***b- Opinie uzupełnione przez kupującego.- Opinie uzupełnione przez kupującego.Superb service from seller, he found out a delivery HAD been attempted (of which I was unaware of) and seller provided me with the full 'Last Mile' information including the actual delivery agent and reference number. The (now not needed) refund can't be reversed, so I will pay for the item with pleasure.
- o***h (1415)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAdvertising 5 pack of items then sends 1. Says the advert was an error and the price was for 1. Refused many times to send return postage label or a refund. They just kept sending me an address to pay the return postage. They even stated that they would refund if I didn’t leave negative feedback, meaning unless I agreed they wouldn’t refund me. Needless to say eBay stepped in and refunded me. DO NOT WASTE YOUR MONEY WITH THIS EBAYER.Odpowiedź od: aufashiony- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca aufashiony.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca aufashiony.vDear customersincerely sorry that the item do not make you satisfied i see ebay have already process a full refund for you if you have received the money can you pls also kindly help remove this bad rating for me too ?we can offer you extra 1.5 gbp as compensation too is that OK?waiting for your reply best regards
- e***t (841)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFaulty item poorly package sent all the way from china.worked for 10 min then broke after waiting 2 weeks for it to arrive Asked seller for return or refund after sending picture,was asked to send a video to there personal email and a load of other things to make it a long winded affair for an item that cost £9 Now they want me to pay to send it back to china lol E bay won’t help either ScammerOdpowiedź od: aufashiony- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca aufashiony.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca aufashiony.Dear customer We apologize for any inconvenience. How about we offer you a partial refund as compensation and you can keep it for your convenience, is that okay? Alternatively, please let us know your requirements and we will do our best to meet them. We are waiting for your response.