Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
The Oz Principle Getting Results Through Individual Organization Accountability
US $5,95
Około21,93 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Odbiór osobisty:
Bezpłatny odbiór osobisty z: Greenwood, Arkansas, Stany Zjednoczone.
Wysyłka:
US $4,95 (około 18,25 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Greenwood, Arkansas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Cz, 14 sie do 94104
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204595156783
Parametry przedmiotu
- Stan
- Subject
- Accounting
- ISBN
- 9780130321299
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall Press
ISBN-10
013032129X
ISBN-13
9780130321299
eBay Product ID (ePID)
6038299810
Product Key Features
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
Oz Principle : Getting Results Through Individual and Organizational Accountability
Language
English
Publication Year
1994
Subject
Personal Success, General, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Psychology
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
20.8 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.7 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
93-038720
TitleLeading
The
Illustrated
Yes
Synopsis
The Oz Principle explores how people in business suffer from the same feelings of anxiety and helplessness that beset the characters in The Wizard of Oz. It shows how to break through above the line with an attitude of accountability that empowers employees to overcome problems, excuses, and biases, to achieve enviable results., Now in paperback, "The Oz Principle" shows how people in business suffer from the same feelings of anxiety and helplessness that beset the characters in "The Wizard of Oz". The authors show how people can move beyond victimization to overcome obstacles, accept responsibility, and rise to new heights of achievement.
LC Classification Number
HD70.U5C59 1994
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
O tym sprzedawcy
Yesteryear Collectibles
99,6% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 11 tys.
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawcy (7 382)
- i***r (1865)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAwesome!
- 8***a (1553)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAmazing Seller!!!
- r***i (2335)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyVery happy with item. Good transaction.