Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Oz Principle Getting Results Through Individual Organization Accountability

Yesteryear Collectibles
(7657)
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $5,95
Około21,93 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Jak nowa
Odbiór osobisty:
Bezpłatny odbiór osobisty z: Greenwood, Arkansas, Stany Zjednoczone.
Wysyłka:
US $4,95 (około 18,25 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Greenwood, Arkansas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Cz, 14 sie do 94104
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 204595156783

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Subject
Accounting
ISBN
9780130321299

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall Press
ISBN-10
013032129X
ISBN-13
9780130321299
eBay Product ID (ePID)
6038299810

Product Key Features

Number of Pages
256 Pages
Publication Name
Oz Principle : Getting Results Through Individual and Organizational Accountability
Language
English
Publication Year
1994
Subject
Personal Success, General, Management
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Psychology
Author
Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
20.8 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
93-038720
TitleLeading
The
Illustrated
Yes
Synopsis
The Oz Principle explores how people in business suffer from the same feelings of anxiety and helplessness that beset the characters in The Wizard of Oz. It shows how to break through above the line with an attitude of accountability that empowers employees to overcome problems, excuses, and biases, to achieve enviable results., Now in paperback, "The Oz Principle" shows how people in business suffer from the same feelings of anxiety and helplessness that beset the characters in "The Wizard of Oz". The authors show how people can move beyond victimization to overcome obstacles, accept responsibility, and rise to new heights of achievement.
LC Classification Number
HD70.U5C59 1994

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

O tym sprzedawcy

Yesteryear Collectibles

99,6% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 11 tys.

Dołączył: sie 1999
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Over 50 years of collecting, we feature vintage sports memorabilia, antiques, pottery, glass, china, toys and contemporary collectibles.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Opinie sprzedawcy (7 382)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne