Zdjęcie 1 z 6






Galeria
Zdjęcie 1 z 6






Masz taki przedmiot na sprzedaż?
4 x OEM 036905715E Delphi Ignition Coils 036905715F For VW Jetta Audi A3 1.4T
US $87,56
Około322,74 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Dostępne: 8
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 205128880252
Ostatnia aktualizacja: 26-07-2025 11:03:55 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Nowy
- Brand
- Delphi
- Other Part Number
- 036905715G, 036905715A, 036905715C
- Type
- Ignition Coil
- Interchange Part Number
- BOSCH: 0986221023, DELPHI: CE20030-18B1, FEBI: 22038
- Manufacturer Warranty
- 1 Year
- OE/OEM Part Number
- 036905715H, 036905715G, 036905715F, 036905715E, 036905715C, 036905715A
- Manufacturer Part Number
- 036905715F,036905715A
- UPC
- Does not apply
- Superseded Part Number
- 036 905 715H, 036 905 715G, 036 905 715F, 036 905 715E, 036 905 715C, 036 905 715A, 036-905-715-H, 036-905-715-G, 036-905-715-F, 036-905-715-E, 036-905-715-C, 036-905-715-A
- Universal Fitment
- Direct Replacement
- Finish
- Brand New
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
UNIFIED_SOCIAL_CREDIT_CODE: 91410103MA9GXLT85K
O tym sprzedawcy
peter_carpart
100% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 374
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (41)
- e***a (77)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood price and quick sending.
- m***s (3)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyU bend in the hose is lightly longer than anticipated.
- *****- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyI had a couple of problems with this product. The connector for the alternator was wrong. Rather than sending it back, I used the connector from my old wiring harness. Also, the connector in the #2 fuel injector was not completely seated. This meant a teardown to fix it and reassembly.