Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profi .. NEW

ChristianBookbag
(84819)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $9,23
Około34,02 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 17Sprzedane: 1
Ktoś inny kupił ten przedmiot. 1 sztuka została już sprzedana.
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
US $3,50 (około 12,90 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Westlake, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 8 sie a Cz, 14 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 233671959917
Ostatnia aktualizacja: 01-08-2025 03:26:36 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780618785919

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0618785914
ISBN-13
9780618785919
eBay Product ID (ePID)
57048633

Product Key Features

Number of Pages
384 Pages
Language
English
Publication Name
Guerrilla Marketing, 4th Edition : Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your SmallBusiness
Subject
Marketing / General, General, Small Business, Advertising & Promotion
Publication Year
2007
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Author
Jay Conrad Levinson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
14 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
4
LCCN
2006-033833
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Table Of Content
Introduction xi Part I. The Guerrilla Approach 1. What Is Guerrilla Marketing Today? 3 2. The Need for Guerrilla Marketing 11 3. The Sixteen Monumental Secrets of Guerrilla Marketing 22 4. Developing a Guerrilla Marketing Plan 36 5. Developing Truly Creative Marketing 49 6. Selecting the Most Lethal Marketing Methods 58 7. Secrets of Saving Marketing Money 71 8. Research: The Starting Point of a Guerrilla Marketing Campaign 83 Part II. Minimedia Marketing 9. Truths About Minimedia Marketing 97 Part III. Maximedia Marketing 10. Guerrilla-Style Maximedia Marketing 161 Part IV. New-Media Marketing 11. E-Media Marketing 215 12. Info-Media Marketing 252 13. Human-Media Marketing 268 14. Nonmedia Marketing 283 Part V. The Nature of the Guerrilla 15. Guerrilla Company Attributes 307 16. Guerrilla Company Attitudes 323 17. Guerrilla Marketing Psychology 332 The 200 Weapons of Guerrilla Marketing 337 Acknowledgments 341 Information Arsenal for Guerrillas 343 Index
Synopsis
NATIONAL BESTSELLERThe book that started the guerilla marketing revolution, expanded and completely updated for the twenty-first century. Jay Levinson's Guerrilla Marketing revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid and effective ideas, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including strategies for marketing on the internet (explaining when and precisely how to use it); tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing; programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business, and management lessons in the age of telecommuting and freelance employees. Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible--and the book every small-business owner should have on his or her shelf., When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including * strategies for marketing on the Internet (explaining when and precisely how to use it) * tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing * programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business * management lessons in the age of telecommuting and freelance employees Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible -- and the book every small-business owner should have on his or her shelf., NATIONAL BESTSELLER The book that started the guerilla marketing revolution, expanded and completely updated for the twenty-first century. Jay Levinson's Guerrilla Marketing revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid and effective ideas, Levinson's philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including strategies for marketing on the internet (explaining when and precisely how to use it); tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing; programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business, and management lessons in the age of telecommuting and freelance employees. Guerrilla Marketing is the entrepreneur's marketing bible--and the book every small-business owner should have on his or her shelf.
LC Classification Number
HF5415.L477 2007

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

ChristianBookbag

99,5% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 321 tys.

Dołączył: sie 2002
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Your source for low cost Christian books for your personal, church and small group use.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (107 657)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne