Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Philosophy Through Video Games by Jon Cogburn, Mark Silcox
30,04 USD
Około108,33 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Columbia, Missouri, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 27 wrz a Pt, 3 paź do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 236055268045
Ostatnia aktualizacja: 23-09-2025 16:12:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Philosophy Through Video Games
- ISBN
- 9780415988582
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
0415988586
ISBN-13
9780415988582
eBay Product ID (ePID)
64173429
Product Key Features
Number of Pages
216 Pages
Language
English
Publication Name
Philosophy Through Video Games
Subject
General, Video & Electronic
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Philosophy, Games & Activities
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
14.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-030918
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.801
Table Of Content
1 The Game inside the Mind, the Mind inside the Game (The Nintendo Wii Gaming Console) 2 I, Player: The Puzzle of Personal Identity (MMORPGS and Virtual Communities) 3 Artificial and Human Intelligence (Single-Player RPGs) 4 The Metaphysics of Interactive Art (Puzzle and Adventure Games) 5 Do Video Games Make us Evil? (First-Person Shooters) 6 Games and God's Goodness (World-Builder and Tycoon Games) 7 Epilogue: Video Games and the Meaning of Life
Synopsis
In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems., How can Wii Sports teach us about metaphysics? Can playing World of Warcraft lead to greater self-consciousness? How can we learn about aesthetics, ethics and divine attributes from Zork, Grand Theft Auto, and Civilization? A variety of increasingly sophisticated video games are rapidly overtaking books, films, and television as America's most popular form of media entertainment. It is estimated that by 2011 over 30 percent of US households will own a Wii console - about the same percentage that owned a television in 1953. In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems. Topics covered include: * The Problem of the External World * Dualism and Personal Identity * Artificial and Human Intelligence in the Philosophy of Mind * The Idea of Interactive Art * The Moral Effects of Video Games * Games and God's Goodness Games discussed include: Madden Football, Wii Sports, Guitar Hero, World of Warcraft, Sims Online, Second Life, Baldur's Gate, Knights of the Old Republic, Elder Scrolls, Zork, EverQuest Doom, Halo 2, Grand Theft Auto, Civilization, Mortal Kombat, Rome: Total War, Black and White, Aidyn Chronicles, How can Wii Sports teach us about metaphysics? Can playing World of Warcraft lead to greater self-consciousness? How can we learn about aesthetics, ethics and divine attributes from Zork , Grand Theft Auto , and Civilization ? A variety of increasingly sophisticated video games are rapidly overtaking books, films, and television as America's most popular form of media entertainment. It is estimated that by 2011 over 30 percent of US households will own a Wii console - about the same percentage that owned a television in 1953. In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems. Topics covered include: * The Problem of the External World * Dualism and Personal Identity * Artificial and Human Intelligence in the Philosophy of Mind * The Idea of Interactive Art * The Moral Effects of Video Games * Games and God's Goodness Games discussed include: Madden Football , Wii Sports , Guitar Hero , World of Warcraft , Sims Online , Second Life , Baldur's Gate , Knights of the Old Republic , Elder Scrolls , Zork , EverQuest Doom , Halo 2 , Grand Theft Auto , Civilization , Mortal Kombat , Rome: Total War , Black and White , Aidyn Chronicles
LC Classification Number
GV1469.3.C645 2009
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
textbooks_source
99,4% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 253 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (42 022)
- Automatische feedback van eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- Automatische feedback van eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- Automatische feedback van eBay- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącBestelling voltooid - getrackt en op tijd