Masz taki przedmiot na sprzedaż?

McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing: Contemporary Advertising by Wiiliam Arens

kansaschiro200
(1026)
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $14,75
Około54,58 zł
Stan:
Dobry
Includes CD-ROM,
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Ground Advantage®.
Znajduje się w: Andover, Kansas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 9 sie a Cz, 14 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295213205655

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Includes CD-ROM,”
ISBN
9780071214254

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill School Education Group
ISBN-10
0071214259
ISBN-13
9780071214254
eBay Product ID (ePID)
30257437

Product Key Features

Edition
9
Book Title
Contemporary Advertising
Number of Pages
Xlii, 617 Pages
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
William F. Arens
Book Series
The Mcgraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Format
Hardcover

Additional Product Features

LCCN
2003-065006
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.1
Synopsis
Contemporary Advertising, 10/e, is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the " coffee table book" for Advertising, it is known for its current examples, the author's ability to pull from real-world experiences, and the clear writing style. Taking a comprehensive view of the industry, this text presents advertising from the creative stand-point and Arens draws from his own industry experience to lend life to the examples. Author Bill Arens continues to address the importance of Integrated Marketing Communications (IMC) in the field of Advertising and how it impacts advertising strategy through featured examples of IMC campaigns.
LC Classification Number
HF5821.B62 2004

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

O tym sprzedawcy

kansaschiro200

100% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 116

Dołączył: maj 2000
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawcy (35)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne
  • *****- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni miesiąc
    Zakup potwierdzony
    Recommended A+++
  • *****- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    A+++
  • *****- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni rok
    Zakup potwierdzony
    Great ebayer
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.