Zdjęcie 1 z 3



Galeria
Zdjęcie 1 z 3



Masz taki przedmiot na sprzedaż?
McGraw-Hill/Ir win Series in Marketing: Contemporary Advertising by Wiiliam Arens
US $14,75
Około54,58 zł
Stan:
“Includes CD-ROM,”
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Ground Advantage®.
Znajduje się w: Andover, Kansas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 9 sie a Cz, 14 sie do 94104
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295213205655
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Includes CD-ROM,”
- ISBN
- 9780071214254
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
McGraw-Hill School Education Group
ISBN-10
0071214259
ISBN-13
9780071214254
eBay Product ID (ePID)
30257437
Product Key Features
Edition
9
Book Title
Contemporary Advertising
Number of Pages
Xlii, 617 Pages
Language
English
Topic
Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Book Series
The Mcgraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Format
Hardcover
Additional Product Features
LCCN
2003-065006
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.1
Synopsis
Contemporary Advertising, 10/e, is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the " coffee table book" for Advertising, it is known for its current examples, the author's ability to pull from real-world experiences, and the clear writing style. Taking a comprehensive view of the industry, this text presents advertising from the creative stand-point and Arens draws from his own industry experience to lend life to the examples. Author Bill Arens continues to address the importance of Integrated Marketing Communications (IMC) in the field of Advertising and how it impacts advertising strategy through featured examples of IMC campaigns.
LC Classification Number
HF5821.B62 2004
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
O tym sprzedawcy
kansaschiro200
100% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 116
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawcaW związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawcy (35)
- *****- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyRecommended A+++
- *****- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatnie 6 miesięcyZakup potwierdzonyA+++
- *****- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni rokZakup potwierdzonyGreat ebayer
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.