Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Advertising Camp Strategy Hardcover Donald Parente

uk_better_world_books
(546878)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
3,45 GBP
Około16,93 zł
Stan:
Dobry
Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: Dunfermline, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 297368245046
Ostatnia aktualizacja: 04-08-2025 17:38:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, ...
Features
EX-LIBRARY
Book Title
Advertising Camp Strategy Hardcover Donald Parente
ISBN
9780030211140

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Harcourt College Publishers
ISBN-10
003021114X
ISBN-13
9780030211140
eBay Product ID (ePID)
87319339

Product Key Features

Number of Pages
Xxi, 371 Pages
Language
English
Publication Name
Advertising Camp Strategy
Publication Year
1999
Subject
Marketing / General, Advertising & Promotion
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Donald Parente
Series
The Dryden Press Series in Marketing
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
22.4 oz.
Item Length
9.5 in
Item Width
6.6 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer VAT (NIP): GB 938775170
CRN: 06570267
O tym sprzedawcy

uk_better_world_books

99,2% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 1,9 mln

Dołączył: maj 2011
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Better World Books is a for-profit, socially conscious business and a global online bookseller that collects and sells new and used books online, matching each purchase with a book donation. Each sale ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Opinie sprzedawcy (636 244)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne