Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Very Good The Art of Public Relations: CEOs from Edelman, Ruder Finn, Burson Mar

WorthWhile Reads
(3111)
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $41,71
Około154,07 zł
Stan:
Bardzo dobry
Odetchnij spokojnie. Zwroty są przyjmowane.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Southington, Connecticut, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 9 sie a Pt, 15 sie do 94104
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
     Diners Club

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 325888923244
Ostatnia aktualizacja: 02-07-2025 12:15:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9781587620638

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Aspatore Books
ISBN-10
1587620634
ISBN-13
9781587620638
eBay Product ID (ePID)
2020726

Product Key Features

Book Title
Inside the Minds : CEOs from Edelman, Burson-Marsteller, Fleishman-Hilliard and More on the Secrets to Getting Noticed, Making a Name for Your Company, and Building a Brand Through Public Relations: the Art of Public Relations
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Topic
Media Studies
Publication Year
2001
Genre
Social Science
Author
Richard Edelman
Book Series
Inside the Minds Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
11.8 Oz
Item Length
8.7 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Synopsis
Inside the Minds: The Art of Public Relations is the most authoritative book ever written on public relations, written by an unprecedented collection of CEOs from the leading public relations firms of the world. These industry visionaries reveal the secrets for companies of all sizes to get noticed, make a name for themselves and build a global brand through proven methods of public relations. Topics also covered include the everlasting effects of the Internet and technology, crisis management, establishing media contacts, working in teams, compensation and more. An unprecedented look inside the minds of the world's best PR leaders makes for critical reading for every executive, entrepreneur and anyone in the public relations, marketing and advertising world.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o sprzedawcy-firmie

Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
O tym sprzedawcy

WorthWhile Reads

99,5% opinii pozytywnychSprzedane przedmioty: 12 tys.

Dołączył: lis 2015
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
We specialize in book bundles and antique books! Keep an eye on our auctions where bids start CHEAP. Use our promotion to get BIG DISCOUNTS when purchasing multiple items.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0

Opinie sprzedawcy (3 459)

Wszystkie oceny
Pozytywne
Neutralne
Negatywne