Zdjęcie 1 z 1

Galeria
Zdjęcie 1 z 1

Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Very Good The Art of Public Relations: CEOs from Edelman, Ruder Finn, Burson Mar
US $41,71
Około154,07 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Southington, Connecticut, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 9 sie a Pt, 15 sie do 94104
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Jeśli użyjesz etykiety wysyłkowej eBay, jej koszt zostanie potrącony z kwoty zwrotu pieniędzy.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 325888923244
Ostatnia aktualizacja: 02-07-2025 12:15:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9781587620638
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Aspatore Books
ISBN-10
1587620634
ISBN-13
9781587620638
eBay Product ID (ePID)
2020726
Product Key Features
Book Title
Inside the Minds : CEOs from Edelman, Burson-Marsteller, Fleishman-Hilliard and More on the Secrets to Getting Noticed, Making a Name for Your Company, and Building a Brand Through Public Relations: the Art of Public Relations
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Topic
Media Studies
Publication Year
2001
Genre
Social Science
Book Series
Inside the Minds Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
11.8 Oz
Item Length
8.7 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
Inside the Minds: The Art of Public Relations is the most authoritative book ever written on public relations, written by an unprecedented collection of CEOs from the leading public relations firms of the world. These industry visionaries reveal the secrets for companies of all sizes to get noticed, make a name for themselves and build a global brand through proven methods of public relations. Topics also covered include the everlasting effects of the Internet and technology, crisis management, establishing media contacts, working in teams, compensation and more. An unprecedented look inside the minds of the world's best PR leaders makes for critical reading for every executive, entrepreneur and anyone in the public relations, marketing and advertising world.
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o sprzedawcy-firmie
O tym sprzedawcy
WorthWhile Reads
99,5% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 12 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Popularne kategorie z tego Sklepu
Opinie sprzedawcy (3 459)
- i***i (1067)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood trasaction.
- b***0 (1618)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonythx
- s***t (18970)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonySmooth transaction. Highly recommended!!!!!!